eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Szymon M <s...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: play porazka
    Date: Wed, 31 Mar 2010 16:09:38 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 14
    Message-ID: <hovlrk$8he$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-87-99-28-76.lanet.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1270045364 8750 87.99.28.76 (31 Mar 2010 14:22:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Mar 2010 14:22:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.8) Gecko/20100227
    Thunderbird/3.0.3
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:991392
    [ ukryj nagłówki ]

    Od jakiegoś tygodnia bramka sms play nie funkcjonuje. Pokazuje się
    komunikat że wiadomość wysłana poprawnie, natomiast sms przepada, nie ma
    go nawet w zakładce status wysłanych wiadomości. Zdarzają się przypadki,
    że wiadomości jednak dochodzą - jako nadawca widnieje wtedy 4 cyfrowy
    numer (wcześniej był numer telefonu właściciela konta). Chłopaki coś
    mieszają i jak to z playem bywa - coś się posypało.

    Zauważyłem również że komunikat "wiadomość wysłana poprawnie" pokazuje
    się za każdym razem, nawet jeśli sms nie został wysłany z powodu braków
    środków na koncie (fresh). Ta bramka to jakaś porażka, nie dość że za
    każdy wysłany z niej sms trzeba płacić to jeszcze nie działa jak należy
    i często wprowadza w błąd użytkownika. Uważajcie.

    Pozdro

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: