eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy › Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
  • Data: 2010-07-22 06:14:32
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > Dzieki za odpowiedz
    >
    > Zgłosiłem reklamacje przez play24 - zakładka zgłoszenia


    Założę się, że pierwsza odpowiedź będzie następująca:

    "
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej .... 2010 r., dotyczące problemów z
    wysyłaniem SMS-ów PREMIUM. Zapewniamy, że dokładnie zapoznaliśmy się z
    Pana sprawą. Informujemy, że podczas zgłaszania reklamacji nie zostały
    podane szczegółowe informacje dotyczące problemów z wysyłaniem SMS-ów
    PREMIUM. W związku z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1
    października 2004 r, w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz
    warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej
    prosimy o uzupełnienie danych, poprzez wypełnienie poniższego szablonu.
    Na uzupełnienie danych ma Pan 14 dni. W zgłoszeniu zwrotnym prosimy o
    powołanie się na numer zgłoszenia XXX Uprzejmie prosimy w korespondencji
    zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam
    analizę Pana zgłoszenia: oNr abonenta wysyłającego SMS: oNr abonenta
    odbierającego (z prefixem międzynarodowym): oNazwa operatora do którego
    są wysyłane SMSy (czy numer jest portowany) oCzy ustawienia w telefonie
    są prawidłowe (centrum SMS, tekst ...)? oCzy problem dotyczy wysyłania SMS
    do jednej osoby czy do różnych osób? oCzęstotliwość problemu (rzadko /
    często / wszystkie SMSy): oMiasto, w którym wystąpił problem:
    oDzielnica, w której wystąpił problem: oUlica, przy której wystąpił
    problem: oCzy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak,
    to gdzie)? oModel telefonu: oKomunikat na wyświetlaczu: oCzy po
    przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie /
    brak próby)? oKiedy SMSy zostały wysłane (dzień, godzina, minuta)?
    oKRÓTKI OPIS PROBLEMU: W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt
    za pośrednictwem www.playmobile.pl, telefonicznie pod numerem
    790-500-500 lub w Punktach Sprzedaży Play. Zapraszamy do serwisu Play24
    na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe
    informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta,
    na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą
    odpowiedź. Z poważaniem, Andrzej Kalinowski konsultant back office ds.
    obsługi klienta"



    A jak na nią odpowiesz, to druga odpowiedź będzie nie związana z
    tematem (3/4 tekstu to zwroty grzecznościowe, przywitalne i pożegnalne,
    wraz z jednym zdaniem, że ceny SMS premium są określone w cenniku).

    Daj znać jak było :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: