eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy › Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
  • Data: 2010-07-22 13:50:10
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr M <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
    > wy, =BFe sms =
    >
    > premium by=B3 wys=B3any w Gda=F1sku, kiedy Ty np by=B3e=B6 w Krakowie za=
    > logowany? A =
    >
    > co je=B6li b=EAdzie taki bug systemowy, co wszystko b=EAdzie dobrze? W l=
    > ogach =
    >
    > b=EAdzie =BFe sms premium zosta=B3 wys=B3any do=B3adnie i zgodnie z BTSe=
    > m w kt=F3rym =
    >
    > by=B3e=B6 zalogowany w tym czasie.

    > Odpowied=BC - "Uprzejmie informujemy =BFe pierwszego smsa jakiego Pan wy=
    > s=B3a=B3 =
    >
    > by=B3 smsem premium wys=B3any o 8:39" hihi

    Nie wiem jakie mają metody ale mogą mnie sprawdzać jak tylko chcą.
    Nie może im wyjść z logów że sms wyszedl z bts w którym wówczas przebywałem
    ponieważ ten sms z mojego tel nigdy nie został wysłany.

    Sprawdziłem numer 75550 i jest to 1 dniowe konto premium na rapidshare.
    Jeśli ktos w jakis sposob spowodował wysłanie takiego smsa obciążając moj
    numer to musiał jeszcze w jakiś sposób odebrać odpowiedz. To też jest
    zastanawiające. Oszustwo doskonałe ? A moze bład/pomyłka systemu play...
    Boje sie że kolejny raz zostane oszukany, zachęcałem znajomych, wychwalałem
    play a tu taki cyrk wyszedł. Za 3 miesiące miałem przenosić 2 numery z ery
    biznes. Jak będą robić ze mnie wariata i oszusta to zmienie zdanie o tej
    sieci.

    Bolek <t...@t...com> napisał(a):

    > A nie wyszedł czasem z Play24 ?
    >
    > Bolek

    Sprawdziłem play24
    Gdy sie zalogowalem wczoraj i kliknąłem na ostatni logowanie ukazała sie data
    Ostatnie udane logowanie: 01/07/2010
    Wiec wykluczyłem że ktos to mogł zrobic gdyby nawet w jakiś sposób poznał
    moje hasło.
    Dodatkowo w Bramka SMS/MMS jest status wysyłanych wiadomości, z tego statusu
    wynika że ostatniego smsa z play24 wysłałem "08-03-2010 12:00 48604xxxxxx
    SMS wysłana"
    To wszystko pracownik play może sobie dokładnie sprawdzić.