  • 1. Data: 2010-04-26 11:44:42
    Temat: Re: play - bledny abonament
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-04-2010 o 15:11:56 M <o...@f...pl> napisał(a):

    > podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play
    > drukuje
    > umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
    > Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.

    Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
    Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i
    podpisuje?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-04-26 12:11:56
    Temat: play - bledny abonament
    Od: "M" <o...@f...pl>

    Witam,
    sytuacja wyglada nastepujaco:
    ponad miesiac temu podpisuje umowe play dla firm 25zl , pracownik play
    podczas wpisywania wprowadza blednie abonament 50zl. Pracownik play drukuje
    umowe blednej taryfy i podpisuje z adnotacja blednie wpisanej taryfy.
    Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
    Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania (ilez
    mozna?)
    Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2010-04-26 12:18:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    M pisze:
> [...]
    > mozna?)
    > Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)

    Złożyć reklamację.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-04-26 12:29:53
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-04-2010 o 15:58:36 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Możesz również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym
    > skutkiem.

    Oczywiście. Niech tą reklamacją przyjmie "zajmie się nią" ten sam
    handlowiec co wprowadził błędnie umowę. Oczywiście przełożony również
    powinien znać sprawę i po premii polecieć. Przez takie "pierdółki" klient
    później musi płacić, wydzwaniać i prostować. 50zł to jeszcze nie tragedia
    ale gdyby to było 200zł i razy dwie umowy..

  • 5. Data: 2010-04-26 12:53:15
    Od: "M" <o...@f...pl>

    Hmm, to znaczy że ktoś wprowadził do systemu abonament 50?
    Kto wprowadza w system umowy, czasem nie handlowiec który je tworzy i
    podpisuje?

    dokladnie handlowiec w salonie play.
    ja tej umowy nie podpisalem, podpisalem jedynie tzw. korekte umowy.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-04-26 12:53:32
    Od: "M" <o...@f...pl>

    > Złożyć reklamację.

    gdzie zlozyc taka reklamacje ?

  • 7. Data: 2010-04-26 12:58:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    M pisze:

    > gdzie zlozyc taka reklamacje ?

    Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz
    również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem.
    Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż
    korespondencja z robotem udającym inteligencję...

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-04-26 14:43:21
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz również
    > złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym skutkiem. Korespondencja
    > z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie niż korespondencja z robotem
    > udającym inteligencję...

    Nie przesadzaj.

  • 9. Data: 2010-04-26 15:55:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    qwerty pisze:
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$...@n...onet.pl...
    >
    > Nie przesadzaj.

    Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś
    nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze
    szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem:

    "Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora,
    które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia
    2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX,
    powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na
    Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia-
    ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na
    Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą
    Obsługą Klienta"

    Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować,
    nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za
    granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci
    ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua.
    Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-04-26 19:13:18
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 26-04-2010 14:11, M pisze:
> [...]
    > mozna?)
    > Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)

    Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www
    opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie
    wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia
    reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło
    załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego
    było dokładnie tak jak chciałem. Pozdrawiam