eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmplay - bledny abonament › Re: play - bledny abonament
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play - bledny abonament
    Date: Mon, 26 Apr 2010 17:55:02 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hr4d0q$nn6$1@news.onet.pl>
    References: <4bd5830d$1@news.home.net.pl> <hr40ag$evb$1@news.onet.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hr42lv$n98$1@news.onet.pl>
    <hr48pq$n2d$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-231-120-212.warszawa.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272297306 24294 89.231.120.212 (26 Apr 2010 15:55:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Apr 2010 15:55:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hr48pq$n2d$1@news.task.gda.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100426-0, 2010-04-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:992757
    [ ukryj nagłówki ]

    qwerty pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hr42lv$n98$...@n...onet.pl...
    >> Poprzez www, ale nie oczekuj na merytoryczną odpowiedź. Możesz
    >> również złożyć reklamacje w punkcie sprzedaży - z takim samym
    >> skutkiem. Korespondencja z BOK PLAY jest na znacznie gorszym poziomie
    >> niż korespondencja z robotem udającym inteligencję...
    >
    > Nie przesadzaj.


    Wielokrotnie z nimi korespondowałem. Błędy ortograficzne nie są czymś
    nadzwyczajnym. Reklamowałem brak możliwości wysyłania SMSów do jednej ze
    szwedzkich sieci. Oto jaką "poradę" otrzymałem:

    "Szanowny Panie, Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące zmiany operatora,
    które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej 19 grudnia
    2009 roku. Uprzejmie informujemy, że użytkownik numeru +46XXXXXXXXX,
    powinien zmienić ręcznie Ustawienia sieci. W celu zmiany sieci na
    Belgacom należy wejść kolejno w aparacie telefonicznym: Ustawienia-
    ustawienia sieci (operatora) ręczne i tam dokonać zmiany operatora na
    Belgacom. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą
    Obsługą Klienta"


    Pomijając już fakt, że sieć Belgacom, do której się radzą przelogować,
    nie działa w Szwecji, to na dodatek rada jest taka, jakby ktoś za
    granicą - na reklamację, że od niego nie dochodzą SMSy wysłane do sieci
    ERA, napisał, aby użytkownik ERA przelogował się do sieci PLUS. Żenua.
    Poziom merytoryczny odpowiedzi z BOKu sięga przedszkola.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: