  • 1. Data: 2010-04-26 15:45:19
    Temat: Polećcie telefon klasy HTC HD2, ale z Androidem
    Od: Grzegorz <b...@m...pl>

    Witam,
    interesuje mnie zakup telefonu klasy HTC HD2, ale z systemem Android.

    Super byłoby, gdyby miał również złącze na słuchawki mini/micro jack -
    ale to nie priorytet.

    Z poważaniem,
    Grzegorz.

  • 2. Data: 2010-04-26 15:58:02
    Temat: Re: Polećcie telefon klasy HTC HD2, ale z Androidem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 17:45:19 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Witam,
    > interesuje mnie zakup telefonu klasy HTC HD2, ale z systemem Android.
    >
    > Super byłoby, gdyby miał również złącze na słuchawki mini/micro jack -
    > ale to nie priorytet.

    HTC Desire oczywiście.

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-04-26 16:15:16
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Mon, 26 Apr 2010 17:45:19 +0200, Grzegorz wrote:
    > interesuje mnie zakup telefonu klasy HTC HD2, ale z systemem Android.

    HTC Desire, Samsung I9000 Galaxy S.
    www.androphones.com/all-android-phones.php
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-04-26 19:17:08
    Temat: Re: Polećcie telefon klasy HTC HD2, ale=?ISO-8859-2?Q?_z_Androidem?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Grzegorz wrote:
    > interesuje mnie zakup telefonu klasy HTC HD2, ale z systemem Android.
    > Super byłoby, gdyby miał również złącze na słuchawki mini/micro jack -
    > ale to nie priorytet.

    No to jeszcze do puli Motorola Milestone - klawiatura jest, jeżeli nie
    przeszkadza.

    Jakub

  • 5. Data: 2010-04-26 19:23:32
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > No to jeszcze do puli Motorola Milestone - klawiatura jest, jeżeli nie
    > przeszkadza.
    >
    > Jakub

    Mogę zdecydowanie polecić. Po 2 miesiącach użytkowania jestem zadowolony.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 6. Data: 2010-04-27 20:51:44
    Temat: Re: Polećcie telefon klasy HTC HD2,=?ISO-8859-2?Q?ale=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3F=5Fz=5FAndroidem=3F=3D?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Szadzik wrote:
    > Mogę zdecydowanie polecić. Po 2 miesiącach użytkowania jestem
    > zadowolony.

    Ja po ponad 2 tygodniach takoż polecam :) Ale to jednak ciągle android.
    Ja bym go miał na oku :)

    Jakub

  • 7. Data: 2010-04-27 21:01:00
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jakub Danecki pisze:

    > Ja po ponad 2 tygodniach takoż polecam :) Ale to jednak ciągle android.
    > Ja bym go miał na oku :)
    >
    > Jakub

    Hehe, jeszcze dłuuugo trzeba czekać żeby to było to co stare dobre WinMo.