  • 1. Data: 2010-04-25 19:48:30
    Temat: Orange free i telefon jako modem.
    Od: ShrekPl <b...@g...com>

    Witam.

    Znacie stronę opisującą konfigurację orange free w telefonie bez
    oddzielnego modemu na usb? Na serwisie orange odsyłacz niby jest ale
    kieruje w nicość.

  • 2. Data: 2010-04-25 19:59:29
    Temat: Re: Orange free i telefon jako modem.
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    http://ustaw.orange.pl

    --
    :) Olgierd ||
    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl

  • 3. Data: 2010-04-25 23:21:25
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-25 21:59, Olgierd pisze:

    > http://ustaw.orange.pl

    Przecież on chyba chce mieć internet w komputerze za pośrednictwem telefonu.
    Musi skonfigurować modem w komputerze, wpisać w połączeniu
    internetowym (w komputerze) parametry z orange.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-04-26 05:46:27
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Animka pisze:

    > Przecież on chyba chce mieć internet w komputerze za pośrednictwem
    > telefonu.
    > Musi skonfigurować modem w komputerze, wpisać w połączeniu
    > internetowym (w komputerze) parametry z orange.

    w dzisiejszych czasach kupuje sie modem, a z nim jedyne słuszne
    oprogramowanie, które robi co trzeba i jeszcze parę innych rzeczy

    w starym stylu to proponuje:
    google, a potem: orange laptop internet ustawienia i kikinąć pierwszy od
    góry. w sktócie musisz stworzyć połączenie, dać mu numer i wpisać AT+...

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-04-26 08:18:05
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > google, a potem: orange laptop internet ustawienia i kikinąć pierwszy od
    > góry. w sktócie musisz stworzyć połączenie, dać mu numer i wpisać AT+...

    a ja proponuje po prostu sciagnac SUITE PC danego telefonu i z menu tego
    programu wybrac polacz z internetem :)

    Działa z nokia, lg i SE, z innymi pewnie takze

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 6. Data: 2010-04-26 10:10:17
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-26 10:18, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > a ja proponuje po prostu sciagnac SUITE PC danego telefonu i z menu tego
    > programu wybrac polacz z internetem :)
    >
    > Działa z nokia, lg i SE, z innymi pewnie takze

    Też to mam. Na początku (po pierwszym zainstalowaniu tego programu)
    łączył mnie samoistnie z internetem, a ja mam internet z kablówki.
    Trochę pieniędzy w Orange mi się nabiło. Dobrze, że szybko się
    zorientowałam i zmieniłam ustawienia.

    --
    animka