-
11. Data: 2010-04-26 19:55:36
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "Piotr M" <x...@x...xx>
Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <m...@g...pl> napisał(a):
> Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www
> opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie
> wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia
> reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło
> załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego
> było dokładnie tak jak chciałem.
I chwała. Bo najbardziej czego nie cierpię to niechlujstwa i
niekompetencji w dziale handlowym gsm. I bez różnicy jaki operator.
Premie tracą handlowcy za różne rzeczy, za wizytę incognito, za lokal etc.
Ale to, kiedy zwykły obywatel traci zdrowie (nieraz życie) przez "system
komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w ocenianiu i
wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy).
--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
- Szukałem, ale nie znalazłem."
-
12. Data: 2010-04-26 20:27:08
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: DanW <m...@g...pl>
W dniu 26-04-2010 21:55, Piotr M pisze:
> Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <m...@g...pl> napisał(a):
>
>> Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www
>> opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie
>> wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia
>> reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło
>> załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego
>> było dokładnie tak jak chciałem.
>
> I chwała. Bo najbardziej czego nie cierpię to niechlujstwa i
> niekompetencji w dziale handlowym gsm. I bez różnicy jaki operator.
> Premie tracą handlowcy za różne rzeczy, za wizytę incognito, za lokal
> etc. Ale to, kiedy zwykły obywatel traci zdrowie (nieraz życie) przez
> "system komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w
> ocenianiu i wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy).
>
Dokładnie jest tak jak piszesz. Ciekawe pod jakim adresem autor
podpisywał umowę bo jeśli okazało by się, że w tym samym salonie co ja
to mogło by wskazywać na próbę naciągania klientów a nie na zwykłą
pomyłkę. Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać
opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm by chętnie
analizowały takie opinie :) Pozdrawiam Dan
-
13. Data: 2010-04-26 20:32:02
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "JoteR" <j...@p...pl>
"DanW" napisał:
> Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o
> handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm
> by chętnie analizowały takie opinie :)
Sieci, jak sieci ale ich prawnicy z pewnością ;->
JoteR
-
14. Data: 2010-04-27 11:14:13
Temat: Re: play - bledny abonament
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
news:4bd5830d$1@news.home.net.pl...
> Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
> Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania
> (ilez mozna?)
W TP mozna i rok.
> Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)
Mysle ze na poczatek wystarczy reklamacja.
Co miesiac :-)
J.