  • 11. Data: 2010-04-26 19:55:36
    Temat: Re: play - bledny abonament
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 26-04-2010 o 21:13:18 DanW <m...@g...pl> napisał(a):

    > Miałem identyczną sytuację rok temu, złożyłem reklamację przez www
    > opisując dokładnie całą sytuację. Po kilku dniach zadzwonili do mnie
    > wypytując dokładnie jak to się stało i jaki sposób załatwienia
    > reklamacji byłby najkorzystniejszy. Po dwóch tygodniach przyszło
    > załatwienie reklamacji na piśmie i od kolejnego okresu rozliczeniowego
    > było dokładnie tak jak chciałem.

    I chwała. Bo najbardziej czego nie cierpię to niechlujstwa i
    niekompetencji w dziale handlowym gsm. I bez różnicy jaki operator.
    Premie tracą handlowcy za różne rzeczy, za wizytę incognito, za lokal etc.
    Ale to, kiedy zwykły obywatel traci zdrowie (nieraz życie) przez "system
    komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w ocenianiu i
    wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-04-26 20:27:08
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 26-04-2010 21:55, Piotr M pisze:

> [...]
    > "system komputerowy" i czynnik ludzki, to powinno być priorytetem w
    > ocenianiu i wynagradzaniu (dawaniu kasiory za umowy).

    Dokładnie jest tak jak piszesz. Ciekawe pod jakim adresem autor
    podpisywał umowę bo jeśli okazało by się, że w tym samym salonie co ja
    to mogło by wskazywać na próbę naciągania klientów a nie na zwykłą
    pomyłkę. Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać
    opinię o handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm by chętnie
    analizowały takie opinie :) Pozdrawiam Dan

  • 13. Data: 2010-04-26 20:32:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DanW" napisał:

    > Może kiedyś powstanie strona na której będzie można dodawać opinię o
    > handlowcach z konkretnych punktów - może i sieci gsm
    > by chętnie analizowały takie opinie :)

    Sieci, jak sieci ale ich prawnicy z pewnością ;->

    JoteR

  • 14. Data: 2010-04-27 11:14:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Mija ponad miesiac , rachunki dalej przychodza na abonament 50.
    > Na infolinii przez caly czas twierdza,iz sprawa jest wyjasniania
    > (ilez mozna?)

    W TP mozna i rok.

    > Co robic ? Odnosnic sie do innych zrodel, pozew do sadu ? :)

    Mysle ze na poczatek wystarczy reklamacja.
    Co miesiac :-)

    J.