  • 1. Data: 2012-08-20 20:44:33
    Temat: pl.misc.elektronika
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Cześć!

    Na serwerze news.gazeta.pl nie działa u mnie
    grupa dyskusyjna "elektronika".
    Też tak macie?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 2. Data: 2012-08-20 20:48:20
    Temat: Re: pl.misc.elektronika
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2012-08-20 20:44, Krzysztof Tabaczy?ski pisze:
    > Cze??!
    >
    > Na serwerze news.gazeta.pl nie dzia?a u mnie
    > grupa dyskusyjna "elektronika".
    > Te? tak macie?
    >
    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tych?w.

    Ano tak, z gazety.pl przesiadłem się na news.icm.edu.pl.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2012-08-20 22:58:34
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Na serwerze news.gazeta.pl nie działa u mnie
    > grupa dyskusyjna "elektronika".
    > Też tak macie?

    Sprawdź, może cię news.dialog.net.pl wpuści, tam działa bez przerwy.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. skończone?

  • 4. Data: 2012-08-21 08:52:59
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    > Na serwerze news.gazeta.pl nie działa u mnie
    > grupa dyskusyjna "elektronika".
    > Też tak macie?

    Sprawdź, może cię news.dialog.net.pl wpuści, tam działa bez przerwy.

    Sprawdzę, ale własnie wychodzę z domu i jadę na kilka dni do Świnoujścia...
    :-)

    ps. skończone?

    Skończone.
    Gra bardzo dobrze, najpierw zrobiłem jedną kolumnę,
    więc miałem przez kilka dni porównanie między lewą i prawą.
    Ale muszę się uderzyć w swoje piersi, bo zrobiłem
    rzecz całą za dużą, zbyt solidną, niepotrzebnie ciężką.
    Na drugi raz ograniczę się tylko do MDF.

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 5. Data: 2012-08-29 11:30:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    news.icm.edu.pl działa bez logowania.
    Ale po kilku dniach już pl.misc.elektronika nie działa.
    Inne działają. Np. inzynieria czy fizyka.

    Robert

  • 6. Data: 2012-08-29 11:51:27
    Temat: [OT] Re: pl.misc.elektronika
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@r...org.pl>

    Jest Wed, 29 Aug 2012 11:30:21 +0200, Robert Wańkowski pisze:
    > news.icm.edu.pl działa bez logowania.
    > Ale po kilku dniach już pl.misc.elektronika nie działa.
    > Inne działają. Np. inzynieria czy fizyka.

    Co najmniej dziwne.

    Spróbuj użyć serwera news.neostrada.pl (wnosząc po NNTP-Posting-Host,
    jest to zresztą właściwy dla Ciebie serwer, gdyż korzystasz z Neo-
    strady).

    Jeżeli nadal będziesz miał problemy z tą grupą, będzie to niestety ozna-
    czało lokalny problem z czytnikiem.

    k.
    PGP key at: http://s.debian.org.pl/gpg/gpgkey * ID: 3C38979D

  • 7. Data: 2012-08-29 12:04:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości
    >news.icm.edu.pl działa bez logowania.
    >Ale po kilku dniach już pl.misc.elektronika nie działa.
    >Inne działają. Np. inzynieria czy fizyka.

    Znowu ?

    dziala mi elektronika na news.neostrada.pl, news.e-wro.pl,
    news.task.gda.pl.

    Ale ktore zadzialaja Tobie i na co pozwola to nie wiem.

    Jeszcze jedno na przyszlosc: groups.google.com przez przegladarke.

    Nie zebym polecal czytanie przez google, ale jak padnie ostatni znany
    serwer, to jak sie zapytac ktory jeszcze dziala ?

    J.

  • 8. Data: 2012-08-29 16:15:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    news.neostrada.pl działa.
    elktronika na niej też działa.

    A Google groups używam. Ale jakoś wolę ten archaiczny z OE.

    Robert