  • 1. Data: 2010-01-27 20:59:39
    Temat: pilot do 500d jaki?
    Od: "michalzz" <s...@U...poczta.fm>

    Witam. Prosze o porade jaki pilot z "tanszych" zakupic do 500d? Czy modele
    zamienne sprawuja sie dobrze? Jaki jest ich zasieg? Czy moglibyscie polecic
    pewny i sprawdzony?

  • 2. Data: 2010-01-27 21:08:46
    Temat: Re: pilot do 500d jaki?
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    michalzz pisze:
    > Witam. Prosze o porade jaki pilot z "tanszych" zakupic do 500d? Czy
    > modele zamienne sprawuja sie dobrze? Jaki jest ich zasieg? Czy
    > moglibyscie polecic pewny i sprawdzony?

    wiem, że wiele zamienników do N żre baterie jak śpi i trzeba wyjmować.

  • 3. Data: 2010-01-28 08:11:58
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 27 Jan., 22:08, Jacek Czerwinski <x...@...z.pl> wrote:

    > wiem, że wiele zamienników do N żre baterie jak śpi i trzeba wyjmować.

    najlepiej kup oryginalny rc01 canona.

    mialem , swietnie dzialal.
    zaginal mi kupilem inny na ebay tez o oznaczeniu rc01 i jest duzo
    gorszy.
    b maly zasieg ( ok 2 m max i trzeby siwcic bezposreni w w czujnik) i
    nie tak ergonomiczny jak oryginal. w sumie to tanie rzeczy nie warto
    oszedzac paru groszy kosztem slabszego dzialania

  • 4. Data: 2010-01-28 08:16:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
> [...]
    > nie tak ergonomiczny jak oryginal. w sumie to tanie rzeczy nie warto
    > oszedzac paru groszy kosztem slabszego dzialania

    Znowu cię wkurzę, ale używałem jakiegoś ''taniego badziewia'' za 20zł
    chyba. Działał do 10 metrów i bez problemów. Nie pamiętam jednak co to,
    wiem że było uniwersalne, do czterech marek aparatów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2010-01-28 08:32:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 28 Jan., 09:16, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /być bohaterem czy być bohaterem Kieślowskiego - oto jest pytanie/

    mialem ten tez o ktorym piszesz , oddalem ale z innego powodu.

    kapitalna zaleta oryginalnego - jest z taka mala zapinka , ze mozna
    umiescic bez problemu na pasku do aparatu.
    ma sie go zawsze przy sobie i jest rzeczywiscie zgrabny , maly , mozna
    go spoko ukryc w dloni.

    Te obcych firma , plaskie sa jednak wieksze , to nie jest cos
    krytycznego , ale na pasku to sie nie za dobrze nosi , a w kieszenie
    to wiadomo - jesli potrzeba to go nie ma.