  • 1. Data: 2010-01-28 22:45:35
    Temat: Re: katalogowanie zdj??
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > wiem, ?e by?o ale po sprawdzeniu kilku program?w nie znalaz?em takiego,
    > kt?ry by spe?ni? moje oczekiwania.
    >
    > Mam kilkana?cie p?yt DVD ze zdj?ciami i oczywi?cie k?opot z wyszukiwaniem
    > tego czego w danej chwili potrzebuj?.
    >
    > Poszukuj? programu kt?ry po w?o?eniu p?yty przejrzy j? zapisze miniaturki
    > zdj?? i struktur? katalog?w i tak po kolei z wszystkimi p?ytami.
    >
    > najlepiej gdyby robi? tylko to bez wodotrysk?w z edycj? zdj??.

    WhereIsIt. Robi dokladnie to, czego oczekujesz.
    Sam mam w nim skatalogowane prawie kilkaset plyt DVD (nie tylko ze
    zdjeciami).

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 2. Data: 2010-01-28 23:32:35
    Od: M <m...@i...pl>

    > WhereIsIt. Robi dokladnie to, czego oczekujesz.
    > Sam mam w nim skatalogowane prawie kilkaset plyt DVD (nie tylko ze
    > zdjeciami).

    Dokladnie.
    Nie wiem jak aktualne wersje,ale musialem zainstalowac jakies pluginy
    zeby mi robil miniaturki rawow.
    Przeszukiwanie parudziesieciu DVD trwa kilkanascie sekund.

    http://kangury.net

  • 3. Data: 2010-01-29 18:51:17
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Dzieki, wyglada na to, ze zycie znowu stalo sie troszeczke latwiejsze..

    > Dokladnie.
    > Nie wiem jak aktualne wersje,ale musialem zainstalowac jakies pluginy
    > zeby mi robil miniaturki rawow.
    > Przeszukiwanie parudziesieciu DVD trwa kilkanascie sekund.

    ja z kolei mam ten klopot, ze rawy wyswietla bez klopotu ale za to jpgów nie
    ;-(

  • 4. Data: 2010-01-29 20:06:13
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    > ja z kolei mam ten klopot, ze rawy wyswietla bez klopotu ale za to jpgów
    > nie ;-(

    ok. już znalazłem. ale to dobrze ukryli

  • 5. Data: 2010-01-30 10:23:44
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    fajny program ale trochę mi szkoda 40$ na skatalogowanie kilkunastu płyt.

    zna ktoś jakies podobne freeware ?

    pozdrawiam
    robert

  • 6. Data: 2010-01-30 11:24:58
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > fajny program ale troch? mi szkoda 40$ na skatalogowanie kilkunastu p?yt.
    > zna kto? jakies podobne freeware ?

    Jesli w swojej dalszej dzialalnosci nie przewidujesz tworzenia kolejnych
    plyt, to wybor darmowych masz dosc spory:
    http://tinyurl.com/yfltqwl

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat