  • 1. Data: 2010-01-28 12:24:23
    Temat: Re: Plamy na zdjęciach w Canonie
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Welcome to the desert of the real, j...@o...pl...
    > Witam,
    >
    > Od przeszło miesiąca posiadam Canona 7D z Tamronem 17-55 VC. OStatnio
    > miałem trochę więcej czasu pochodzić z aparatem i po domknięciu
    > przysłony zauważyłem plamy na zdjęciach. Jak się lepiej przyjrzałem

    Miałem coś podobnego w moim SX10, pojawiało się na wysokich przysłonach
    (im wyższa, tym wyraźniejsza plama). Aparat poszedł do serwisu, naprawili.
    Podobno taki efekt dawała uszkodzona przysłona... (nie pytałem w jaki
    sposób :)

    Sławek
    --
    ________ Strefa parkingowa Lancelot. O to tu to tu to DuLoc!
    _/ __/ __/ Mówiłem, że znajdę? -- osioł

  • 2. Data: 2010-01-28 16:37:20
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sławomir Szczyrba pisze:
> [...]
    > (im wyższa, tym wyraźniejsza plama). Aparat poszedł do serwisu, naprawili.
    > Podobno taki efekt dawała uszkodzona przysłona... (nie pytałem w jaki

    Nie przyznają się do nieszczelności komory matrycy. Za jakiś czas znowu
    będziesz miał plamki na zdjęciach, tym silniejsze im wyższa przysłona.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl