  • 11. Data: 2010-07-09 09:28:29
    Temat: Re: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-09 08:55, krzysiek82 pisze:

    > Niestety nie tylko ja,

    No fakt, odosobniony w tym nie jesteś.

    > pogadaj z pierwszym lepszym Niemcem to się
    > dowiesz jakie zdanie ma o polakach. Tylko popytaj ich kilku bo na
    > podstawie dwóch wypowiedzi nie uzyskasz miarodajnego wyniku.

    Jak już się nauczysz, że Polak (tak jak i Niemiec) piszemy wielką
    literą, to może to będzie znak, że trochę dorosłeś i być może
    jesteś w stanie ocenić pewne rzeczy racjonalnie.

  • 12. Data: 2010-07-09 09:53:47
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 9 lipiec (piątek), gdy o godzinie 8:56 *krzysiek82* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > Wybryki polaków kształtują wizerunek polski za granicą i to nie tylko w
    > Niemczech.
    to są incydenty rozdmuchiwane przez media. O ilu niemieckich,
    francuskich, angielskich, rosyjskich wybrykach słyszałeś? Ukształtowały
    Twoją opinię o całej społeczności?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-09 09:51:43

  • 13. Data: 2010-07-09 09:56:41
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Jak już się nauczysz, że Polak (tak jak i Niemiec) piszemy wielką
    > literą, to może to będzie znak, że trochę dorosłeś i być może
    > jesteś w stanie ocenić pewne rzeczy racjonalnie.

    Wielkiej litery używam tylko wtedy gdy mam do tego czegoś (kogoś szacunek)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-07-09 10:00:10
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 9 lipiec (piątek), gdy o godzinie 9:56 *krzysiek82* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    Obrażasz mnie volksdeutschu.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-09 09:58:16

  • 15. Data: 2010-07-09 10:01:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Heraklit pisze:
    > to są incydenty rozdmuchiwane przez media. O ilu niemieckich,
    > francuskich, angielskich, rosyjskich wybrykach słyszałeś? Ukształtowały
    > Twoją opinię o całej społeczności?

    Mój ojciec od wielu lat pracował w Niemczech, gdyby nie to, że go cenili
    za sumienność dokładność i punktualność na pewno by mu się tam tak
    dobrze nie żyło, na początku lat 90tych do niektórych lokali polacy nie
    mieli wstępu. Jak myślisz dlaczego? Bo jak sobie popili to się rozróby
    zaczynały. Oni tam nie chcą śmieci, porządek musi być i trzeba się do
    tego dostosować. Ale polak nie wie co to kultura i rżnie gbura gdzie
    tylko się pojawi. Oczywiście nie wszyscy tacy są, ale większość na tym
    cierpi.
    Nie mówimy teraz o francuzach flejach, czy ruskach którzy prezentują
    jeszcze niższy poziom od naszego. Mówimy o polakach.

    --
    krzysiek82

  • 16. Data: 2010-07-09 10:07:47
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Heraklit pisze:
    > Obrażasz mnie volksdeutschu.

    A Ty za to mnie nie obrażasz, uznaj, że pisząc polak z małej litery mam
    na myśli tą część społeczeństwa która nie spełnia kryteriów które
    ogólnie przyjęto jako wzorce zachowań w cywilizowanym świecie.
    Jeśli więc masz poczucie tego, że nie robisz z siebie idioty na każdym
    kroku lub nie robisz wszystko na odwal się itp itd. to nie piszę o Tobie.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-07-09 10:09:30
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 9 lipiec (piątek), gdy o godzinie 10:01 *krzysiek82* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    >na początku lat 90tych do niektórych lokali polacy nie
    > mieli wstępu. Jak myślisz dlaczego? Bo jak sobie popili to się rozróby
    > zaczynały.
    mamy już pierwszą dekadę XXI wieku - przebudź się i przestań oceniać
    przez pryzmat nacjonalistycznych stereotypów.

> [...]
    > tego dostosować. Ale polak nie wie co to kultura i rżnie gbura gdzie
    > tylko się pojawi. Oczywiście nie wszyscy tacy są, ale większość na tym

    co nie jest uzasadnieniem do oceny całego narodu! Znam wulgarne,
    aroganckie, kłamliwe zachowania Niemców i dlatego cały naród mam uważać
    za niższą kategorię?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-09 10:02:44

  • 18. Data: 2010-07-09 10:16:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Heraklit pisze:
    > mamy już pierwszą dekadę XXI wieku - przebudź się i przestań oceniać
    > przez pryzmat nacjonalistycznych stereotypów.

    to fakt, ale mnie nadal jakoś wstyd pokazać się u naszych zachodnich
    sąsiadów z tablicami polskimi.

    > co nie jest uzasadnieniem do oceny całego narodu! Znam wulgarne,
    > aroganckie, kłamliwe zachowania Niemców i dlatego cały naród mam uważać
    > za niższą kategorię?

    Oczywiście, że nie jest, ale złe wrażenie pozostaje w pamięci dłużej.
    spora część polaków to nadal fleje, partacze i pijaki. Czego przykładem
    jest np koleś który mi teraz taras robi. Jak on to stwierdził, belki
    drewniane muszą pękać bo to naturalne drewno. Takie kocopoły opowiada
    stolarz? Kolejnych przykładów pseudo fachowców mogę wymienić jeszcze
    kilka. To wszystko ma wpływ na wizerunek i ja się nie dziwie postawie
    przeciętnego Niemca.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-07-09 10:17:07
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 9 lipiec (piątek), gdy o godzinie 10:07 *krzysiek82* w pocie czoła
    naskrobał(a):

> [...]
    > Jeśli więc masz poczucie tego, że nie robisz z siebie idioty na każdym
    > kroku lub nie robisz wszystko na odwal się itp itd. to nie piszę o Tobie.

    przestępcy to nie część społeczeństwa, więc pisząc o Polakach z małej
    litery obrażasz wszystkich, którzy nie są przestępcami.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-09 10:09:51

  • 20. Data: 2010-07-09 10:19:38
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Heraklit pisze:
    > przestępcy to nie część społeczeństwa, więc pisząc o Polakach z małej
    > litery obrażasz wszystkich, którzy nie są przestępcami.

    Nie każda fleja to przestępca, ja nie ograniczam się tylko do
    przestępców bo to już nie są ludzie a zwykłe odpady które niestety
    trzeba za nasze pieniądze utrzymywać.

    --
    krzysiek82