  • 1. Data: 2010-07-08 14:24:26
    Temat: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE
    Od: " Mav2007" <k...@N...gazeta.pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1664129,0,1,polak-ukradl-auto
    -niemieckiemu-
    ministrowi,wiadomosc.html

    :) jak sie polamie - to tvn24.pl :D

  • 2. Data: 2010-07-08 14:42:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-08 14:24, * Mav2007* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1664129,0,1,polak-ukradl-auto
    -niemieckiemu-ministrowi,wiadomosc.html

    Link był połamany i D a nie DE :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 3. Data: 2010-07-08 14:46:05
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Minister MSW i tylko A4?

  • 4. Data: 2010-07-08 15:41:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>
    > Minister MSW i tylko A4?

    Bo tam jest demokracja i minister nie moze kluc wyborcow.

    Poza tym jak czytasz to auto dla corki, minister zapewne podrozuje
    sluzbowym mercedesem albo BMW.

    J.

  • 5. Data: 2010-07-08 16:09:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mav2007 pisze:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1664129,0,1,polak-ukradl-auto
    -niemieckiemu-
    > ministrowi,wiadomosc.html
    >
    > :) jak sie polamie - to tvn24.pl :D

    polskie chu..e muszą już robić syf nawet za granicą. Jakie to irytujące.
    I jak tu się dziwić, że w Niemcy mają takie negatywne zdanie na temat
    polaczków?

    --
    krzysiek82

  • 6. Data: 2010-07-08 17:06:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-08 16:09, krzysiek82 pisze:
    -niemieckiemu-

    > polskie chu..e muszą już robić syf nawet za granicą. Jakie to irytujące.

    ROTFL - oczywiście wcześniej tak nie bywało i tylko tutaj to robili.

    > I jak tu się dziwić, że w Niemcy mają takie negatywne zdanie na temat
    > polaczków?

    Nie, to Ty masz takie zdanie, podobnie jak świadomość w zakresie
    tego złodziejskiego biznesu w Europie.

  • 7. Data: 2010-07-08 20:10:59
    Od: Maverick <n...@g...pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-07-08 14:24, * Mav2007* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    -niemieckiemu-ministrowi,wiadomosc.html

    > Link był połamany i D a nie DE :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek
    Ja informatyk jestem, dla mnie Niemcy to DE :D

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 8. Data: 2010-07-09 08:46:49
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 8 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 16:09 *krzysiek82* w pocie czoła
    naskrobał(a):

    > polskie chu..e muszą już robić syf nawet za granicą. Jakie to irytujące.
    > I jak tu się dziwić, że w Niemcy mają takie negatywne zdanie na temat
    > polaczków?

    a niby czemu za jednego mają odpowiedzialność ponosić wszyscy? Jeżeli
    Erika Steinbach fałszuje historię czy to znaczy, że wszyscy niemcy są
    kłamcami?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-07-09 08:40:33

  • 9. Data: 2010-07-09 08:55:10
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Nie, to Ty masz takie zdanie, podobnie jak świadomość w zakresie
    > tego złodziejskiego biznesu w Europie.

    Niestety nie tylko ja, pogadaj z pierwszym lepszym Niemcem to się
    dowiesz jakie zdanie ma o polakach. Tylko popytaj ich kilku bo na
    podstawie dwóch wypowiedzi nie uzyskasz miarodajnego wyniku.

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-07-09 08:56:04
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Heraklit pisze:
    > a niby czemu za jednego mają odpowiedzialność ponosić wszyscy? Jeżeli
    > Erika Steinbach fałszuje historię czy to znaczy, że wszyscy niemcy są
    > kłamcami?

    Wybryki polaków kształtują wizerunek polski za granicą i to nie tylko w
    Niemczech.

    --
    krzysiek82