  • 41. Data: 2010-07-11 13:57:47
    Temat: Re: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-11 13:10, J.F. pisze:

    > Za to na tablicach widac dumne D a nie DE :-P

    To samo chciałem napisać:
    http://bjb.w.interia.pl/UE/TablEur.htm
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tablica_rejestracyjna

    Faktycznie, mało tych z D, za to mnóstwo z DE ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 42. Data: 2010-07-14 20:54:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Miecio,

    Friday, July 9, 2010, 1:59:24 PM, you wrote:

    > Niemiecka potęga zbudowana jest na niewolniczej pracy i biliardowej
    > pomocy z zachodu.

    Ja rozumiem, że dyskusja jest o Niemacach ale jest w języku polskim. A
    w języku polskim nie ma słowa "biliard".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 43. Data: 2010-07-14 23:00:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jul 2010 20:54:09 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Ja rozumiem, że dyskusja jest o Niemacach ale jest w języku polskim. A
    >w języku polskim nie ma słowa "biliard".

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Biliard
    http://pl.wiktionary.org/wiki/biliard#biliard_.28j.C
    4.99zyk_polski.29

    J.