    Date: Fri, 09 Jul 2010 10:16:23 +0200
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatkowo] Znow polscy zlodzieje aut szaleja w DE

    Heraklit pisze:
    > mamy już pierwszą dekadę XXI wieku - przebudź się i przestań oceniać
    > przez pryzmat nacjonalistycznych stereotypów.

    to fakt, ale mnie nadal jakoś wstyd pokazać się u naszych zachodnich
    sąsiadów z tablicami polskimi.

    > co nie jest uzasadnieniem do oceny całego narodu! Znam wulgarne,
    > aroganckie, kłamliwe zachowania Niemców i dlatego cały naród mam uważać
    > za niższą kategorię?

    Oczywiście, że nie jest, ale złe wrażenie pozostaje w pamięci dłużej.
    spora część polaków to nadal fleje, partacze i pijaki. Czego przykładem
    jest np koleś który mi teraz taras robi. Jak on to stwierdził, belki
    drewniane muszą pękać bo to naturalne drewno. Takie kocopoły opowiada
    stolarz? Kolejnych przykładów pseudo fachowców mogę wymienić jeszcze
    kilka. To wszystko ma wpływ na wizerunek i ja się nie dziwie postawie
    przeciętnego Niemca.

    --
    krzysiek82