  • 241. Data: 2010-12-07 09:33:53
    Temat: Re: BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    On 2010-12-05 18:04, nalesnik wrote:

    > Podczepię się do wątku z rajdami: Jakie auto RWD wygrało WRC (albo
    > wzięło chociaż tam udział)?

    LOL, ignorance is bliss :-)

    http://www.rajdy.v10.pl/Wideo,BMW,M3,E30,rajdowka,kt
    ora,mozna,bylo,wygrac,runde,WRC,52787.html

    http://www.youtube.com/watch?v=YkYx3mHSR5Y

    Oprócz tego wiele innych conajmniej kilka innych ... naprzykład pewna
    znana ścierka ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 242. Data: 2010-12-07 10:41:44
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.12.2010 08:44, Yans van Horn pisze:

    > Pamiętaj:
    >
    > "Jeśli wydaje Ci się, że Twój samochód jedzie jak po szynach (czyli tam
    > gdzie chcesz) to po prostu jedziesz za wolno"

    Dostosowuję prędkość do warunków, przepisów i pod kątem optymalizacji
    zużycia paliwa.

    Publiczne drogi nie są do rajdów i zawsze mnie bawią (i irytują) głąby,
    co muszą pędzić i wyprzedzać wszystkich, jak leci, a potem i tak
    docierają do celu najwyżej 5% szybciej.

    Swoją drogą "po szynach" to na pewno w zeszłym tygodniu nie - w paru
    miejscach jak się jechało ciut za szybko, to zadek zaczynał tańczyć. Ale
    oscylacje trywialnie się wygaszało odpowiednim manipulowaniem gazem i
    kierownicą.

  • 243. Data: 2010-12-07 23:10:07
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 07.12.2010 Yans van Horn <y...@n...spam> napisał/a:

    > Gdzie i kiedy te pojeźdżawki urządzacie i czemu tak daleko ? ;-)

    Gdzie popadnie ;-) http://alsds.eu

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 244. Data: 2010-12-07 23:13:49
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Dec 2010 09:04:23 +0100, news-gazeta napisał(a):

    > Przy RWD ten problem jest znacznie mniejszy.
    > Niestety RWD ma problem z wygrzebaniem się z najmniejszej zaspy, gdyż lekki
    > tył
    > i przeważnie jedno koło napędzane nie radzą sobie z tym problemem.

    Interesujące. Wiesz, RWD nie kończy sie na dużym fiacie...

    --
    ___________ (R)

  • 245. Data: 2010-12-07 23:14:20
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na œnieg...
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 08:51:40 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Niby jak?

    Normalnie...

    --
    ___________ (R)

  • 246. Data: 2010-12-07 23:14:58
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 08:53:21 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Nie prawda. Wybiera FWD bo zdecydowana większość samochodów (i wszystkie
    > tańsze) to FWD. A taś-taś robi bo szybciej nie umie bądź się boi. Jedno
    > z drugim nie ma nic wspólnego.

    Wybiera FWD, bo tańsze i w jego przekonaniu lepsze na zimę. A potem nie
    może szybciej, bo wyleci.

    --
    ___________ (R)

  • 247. Data: 2010-12-07 23:16:25
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 06 Dec 2010 09:20:46 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak dodasz za dużo lub za wcześnie - owszem.

    Mowa o naprawdę śliskiej jezdni. Dodasz - lecisz. Ujmiesz - lecisz.

    > Zupełnie jak w RWD w takich samych warunkach. Więcej zależy od opon,
    > masy i jej rozkładu (dociążenie napędzanych kół) i... umiejętności kierowcy.

    Zupełnie jakoś nie, czego dowodem jest wielokrotne wyciąganie takich aut na
    sznurku pod górę.

    > A u mnie działa.

    Tak, w tenmpie taś-taś-taś.

    --
    ___________ (R)

  • 248. Data: 2010-12-08 00:00:36
    Temat: Re: BMW za dobre na śnieg...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 06 Dec 2010 07:48:44 +0100, Mariusz Chwalba
    <m...@c...net> wrote:

    > Normalnie nie wiem, jak te firmy z tego żyją.

    Z wciskania niepraktycznych rozwiązań :)

    r.
    _____________

  • 249. Data: 2010-12-08 00:05:18
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-07, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Normalnie...

    Czyli? Nie możesz napisać od "a" do "z"?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 250. Data: 2010-12-08 00:13:40
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 08-12-2010 o 00:05:18 Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> napisał(a):

    > Czyli? Nie możesz napisać od "a" do "z"?

    To jakieś podchwytliwe pytanie? "kierownica w lewo, naciskasz gaz, obracasz
    auto, puszczasz gaz". Samochód obróci się wokół przedniej osi. Akurat takie
    poślizgi się bajecznie prosto w RWD kontroluje.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba