  • 1. Data: 2009-07-30 18:05:25
    Temat: pendrive-partycje
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    Witam!
    Pokusiło mnie i programem HDD Regenerator zrobiłem z pena (Kingston Data
    Traveler 4GB) dysk bootowalny.
    Fajnie, ale robi to automatycznie i w efekcie podzielił mi pena na dwie
    partycje.
    Ale chciałbym powrócić do jednej partycji.
    W HDDReg. takiej opcji nie widzę a Partition Magic nie widzi pena.
    Jak mogę połączyć te dwie partycje czyli powrócić do punktu wyjścia>
    Niby proste, ale...
    Będę wdzięczny za podpowiedź.
    Jacek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4292
    (20090730) __________

  • 2. Data: 2009-07-31 05:47:55
    Temat: Re: pendrive-partycje
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jacek napisał(a):

    > Będę wdzięczny za podpowiedź.

    a) NTG- problem nie sprzętowy.

    b)(c)fdisk.

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Skonfiguruj sobie, bo śmieci wysyłasz.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-07-31 10:09:37
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Jacek pisze:
    > W HDDReg. takiej opcji nie widzę a Partition Magic nie widzi pena.
    > Jak mogę połączyć te dwie partycje czyli powrócić do punktu wyjścia>

    Pytaj raczej na grupie dyskusyjnej poświęconej systemowi
    operacyjnemu, którego używasz. Ja ze swojej strony polecam
    narzędzia spod Linuksa, bo nie traktują napędów Flash USB
    jako nie wiadomo czego i pozwalają normalnie zakładać i
    usuwać partycje.

    PS. Usuń stopkę programu antywirusowego z postów.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |