  • 1. Data: 2009-07-30 12:14:02
    Temat: Lexmark Z815 i zestaw regeneracyjny
    Od: Frank Malina <f...@j...nasa.gov>

    Posiadam ww. drukarke, nieuzwana od 2 lat.
    Po podlaczeniu i zainstalowaniu sterownikow pracuje - drukuje(czysta
    strone) z powodu braku tuszu.
    Czy po 2 latach jest sens dokupic tusz(zestaw regeneracyjny) i
    zaaplikowac czy moze to juz nie bedzie dzialac?(zaschniecie)
    przy wylocie dyszy? Czy wystawienie tego na bezposrednie dzialanie
    slonca(temperatura) moze pomoc?
    I w koncu czy np.
    http://allegro.pl/item693490732_470ml_tusz_lexmark_1
    _16_26_32_33_34_35_jakosc.html
    takie cudo bedzie w sam raz(kolor czarny);
    na co zwracac (ogolnie) uwage przy zakupie tuszy regeneracyjnych?

    Pzdr.

  • 2. Data: 2009-07-30 12:32:03
    Temat: Re: Lexmark Z815 i zestaw regeneracyjny
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Frank Malina pisze:
> [...]
    _16_26_32_33_34_35_jakosc.html

    > takie cudo bedzie w sam raz(kolor czarny);
    > na co zwracac (ogolnie) uwage przy zakupie tuszy regeneracyjnych?

    Jeżeli ten lexmark ma głowice w kadridżu o nowy kadridż załatwi sprawę.
    Jeżeli obecny kadridż zasechł, to sobie odpuść i kup nowy.

  • 3. Data: 2009-07-30 13:47:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:14:02 +0200, Frank Malina napisał(a):

> [...]
    > zaaplikowac czy moze to juz nie bedzie dzialac?(zaschniecie)
    > przy wylocie dyszy? Czy wystawienie tego na bezposrednie dzialanie

    Jeśli tusz jest w kartridżach z dyszami to sobie je odpuść i kup nowe ale
    nie regenerowane. Mam z nimi złe doświadczenia. Ewent. mogą być
    przeterminowane ale nie wiecej jak 2 lata. Jeśli dysze są w uchwycie na
    kartridże, to wywal drukarkę :)
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-30 17:34:23
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Frank Malina pisze:
> [...]
    _16_26_32_33_34_35_jakosc.html
    > takie cudo bedzie w sam raz(kolor czarny);
    > na co zwracac (ogolnie) uwage przy zakupie tuszy regeneracyjnych?

    A atramentu czarnego nie możesz sobie wlać (strzykawka-igła, można kupić w
    aptece) do tego kadridża?
    Jak głowica jest w kadridżu to powinno tak drukować jakbyś kupił nowy,
    oryginalny tusz.
    Ja kupiłam atrament za bodajże 3 zł i już parę miesięcy od czasu
    napełnienia naboju świetnie mi drukarka drukuje.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-08-01 06:55:04
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Frank Malina pisze:
    > Posiadam ww. drukarke, nieuzwana od 2 lat.
    > Po podlaczeniu i zainstalowaniu sterownikow pracuje - drukuje(czysta
    > strone) z powodu braku tuszu.

    jeśli mimo czystej strony puściłeś kilka wydruków to o sprawności głowic
    możesz w lexmarku zapomnieć