  • 1. Data: 2009-07-30 14:46:27
    Temat: Kamera ip - wlan, bez ActiveX i softu
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Witam,

    Poszukuję kamery sieciowej z:
    - wlan (wpa2)
    - oświetlaczem (niewielkie pomieszczenia)
    - zarządzaniem przez www które zadziała w firefoxie bez activeX
    Nie chcę kamery z activeX - mam Planet ICA-106 i tutejsze activeX jest
    beznadziejne. Przyznam że nie wiem jak to działa w innych kamerach -
    jesli jest OK to przełkne brak współpracy z ff.
    - wykrywaniem ruchu i zrzucaniem kilku klatek na ftp
    - zupełnie nie inetresuje mnie rejestracja filmów ani audio
    - dobrze by było gdyby do obrazu można było się dostać bezpośrednio (np:
    http://kamera:1234/view.jpg)
    - rozdzielczość możliwie lepsza od vga

    Docelowo chcę monitorować pomieszczenie. Wykrywanie ruchu + harmonogram
    oświetlenia + zrzucanie tego na ftp + było by fajnie jakby można było
    się dostać do obrazu przez bezpośredni adres (bez logowania, itp)

    Czy może ktoś coś polecić? W jakiejś sensownej cenie...

    dziobu
    xyzyk.pl