-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Michał Gut <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
Date: Fri, 7 Jan 2011 14:12:34 +0100
Organization: WSISiZ
Lines: 7
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <ig73g1$vpi$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <ig2vig$5tm$1@portraits.wsisiz.edu.pl><ig3vtk$jha$1@node1.news.atman.pl><
33a512e0-d205-4121-970a-e944112a8528@k11g2000vbf.googlegroups.com>
<4d25b584$0$2497$65785112@news.neostrada.pl> <ig4cv8$4qb$1@news.onet.pl>
<r...@4...com> <ig4fl0$dal$1@news.onet.pl>
<ig4h42$1b4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<Pine.WNT.4.64.1101061807380.3488@quad>
<4d260112$0$2450$65785112@news.neostrada.pl>
<ig51go$2tl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<4d2632ac$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
<ig6nfn$ukt$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ig6pgt$56c$2@cougar.axelspringer.pl>
NNTP-Posting-Host: gw7.knc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1294405953 32562 85.219.142.7 (7 Jan 2011 13:12:33
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 7 Jan 2011 13:12:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340526
[ ukryj nagłówki ]> I było do ominięcia przy sprawnych światłach i odpowiedniej prędkości.
>
jak widziales to bryla lezala na jasniejszym i ladnie sie komponowala z
terenem, obok 2 czarne wyjezdzone pasy.
moze i bym zauwazyl jakbym tam czegos wypatrywal z uwaga. bardziej patrze
czy czlowieka nie rozjezdzam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.11 14:14 Michał Gut
- 07.01.11 14:15 kamil
- 07.01.11 14:16 Michał Gut
- 07.01.11 14:19 Michał Gut
- 07.01.11 14:23 Icek
- 07.01.11 14:22 Michał Gut
- 07.01.11 14:22 Artur Maśląg
- 07.01.11 14:18 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 14:21 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 14:15 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 14:17 Krzysiek Kielczewski
- 07.01.11 14:26 flower
- 07.01.11 14:27 Artur Maśląg
- 07.01.11 14:29 flower
- 07.01.11 14:29 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=