  • 201. Data: 2011-01-07 01:36:13
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Jan 2011, 'Tom N' wrote:

    > pl.misc.samochody.pregierz?

    No, późno było... wjechałem w coś i nie zauważyłem :[

    > ;-)

    thx :)

    pzdr, Gotfryd

  • 202. Data: 2011-01-07 02:23:14
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Sty, 18:54, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:809082ac-918f-4c85-8ad8-dca4a2e24dd7@p8g2000v
    bs.googlegroups.com...

    > G upie to jest mieszanie drogi z dziwnymi rzeczami, kt re na niej le .

    Bryla lodu w zimie nie jest dziwna.
    Szczegolnie w czasach kiedy sol tak ladnie klajstruje snieg.

    > Nie - piszemy o jednej sprawie.
    > Ty prezentujesz w asne, kapelusznicze chciejstwo, a ja stan prawny.

    Nie piszemy o tym samym.
    Ty piszesz o trzymaniu sie przepisow a ja o skutecznosci. Ty zgodnie z
    przepisami zniszczyl bys sobie auto (taka projekcja tego co Michal
    zrobil). Ja bym mial szanse albo ominac bryle albo przed nia
    zahamowac.

    > Albo nie rozumiesz co gadasz, albo nie znasz s w kt rych u ywasz.
    > Je li chodzi Ci o to, e nawet 100% zgodno ci z przepisami nie zapewnia 100%
    > bezpiecze stwa, to masz racj .
    Tak jest.

    > Ale nijak to nie jest z e.
    Nie wartosciowalem zle/dobrze. Wartosciowalem bezpiecznie/
    niebezpiecznie lub skutecznie/nie skutecznie.
    Jesli akceptujesz ryzyko uwalenia silnika albo przejechania po
    czlowieku to spoko. Bedziesz w zgodzie z prawem. Nawet z AC
    odszkodowanie dostaniesz jak silnik urwiesz. Ale to nie znaczy ze
    takie podejscie jest najlepsze.

  • 203. Data: 2011-01-07 02:30:41
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Sty, 23:14, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:
    > http://sircomp.pl/punto_vs._lod/

    Wyglada ciekawie.
    Trudno stwierdzic ze moglo/nie moglo odpasc z ciezarowki.
    Porob duzo zdjec. I sprawdz czy to lod/asfalt/kamien. Moze sie okazac
    ze to jakis zart goowniarzy.
    Zobacz czy przypadkiem to cos nie zostalo zerwane z innego miejsca
    drogi przez pracujaca odsniezarke.

  • 204. Data: 2011-01-07 06:32:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Na pewno to jest lód?
    > A nie kawałek nawierzchni drogi z lodem?

    nie mial skad sie odlupac.
    z jednej strony lod z drugiej ziemia, kamienie
    za dnia dopiero to bylo widac

  • 205. Data: 2011-01-07 07:11:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Widoczności czego? Wszystkiego? Mrówki nie zauważysz choćbyś jechał 5 km/

    > LOL. Nawet komentować się nie chce.

    I nie komentuj, bo tylko się ośmieszasz swoimi komentarzami na poziomie
    5-letniego dziecka.

  • 206. Data: 2011-01-07 09:34:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ależ ja nie miałem (w tym poście) uwag do zdarzenia, a do stwierdzeń.
    > I acz przyczynę rozumiem, to faktowi zaprzeczyć się nie da.

    Pytałeś o winę, to Ci odpowiedziałem na czym ona polega.

  • 207. Data: 2011-01-07 09:35:55
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Porob duzo zdjec. I sprawdz czy to lod/asfalt/kamien. Moze sie okazac
    ze to jakis zart goowniarzy.
    Zobacz czy przypadkiem to cos nie zostalo zerwane z innego miejsca
    drogi przez pracujaca odsniezarke.

    jak napisalem wyzej to na bank lod z ziemia i kamieniami i nie jest to
    element drogi(a napewno nie asfaltowej)
    bydle jest tak ciezkie, ze po uderzeniu przesunelo sie conajwyzej o 20 cm.
    taki mniej wiecej byl slad chowajacy sie pod bryla.

  • 208. Data: 2011-01-07 09:37:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci news:

    > Bryla lodu w zimie nie jest dziwna.

    Tej wielkosci - jest.
    Dokladnie tak samo jak toj toj lezacy na drodze.

> [...]
    > przepisami zniszczyl bys sobie auto (taka projekcja tego co Michal
    > zrobil). Ja bym mial szanse albo ominac bryle albo przed nia

    A przy okazji stwarzal tysiackrotnie wieksze zagrozenie swoim wleczeniem
    sie, bo co chwile ktos musialby Cie wyprzedzac.

    > Nie wartosciowalem zle/dobrze.

    Napisales dokladnie "zle".
    Na to zgody nie ma.

    > Wartosciowalem bezpiecznie/
    > niebezpiecznie lub skutecznie/nie skutecznie.

    A zapomniales o zasadniczym wartosciowaniu jechac sensownie/wlec sie.

  • 209. Data: 2011-01-07 10:04:43
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Michał Gut wrote:

    > Szczerze mowiac moge tylko szacowac. nalicznik nie patrzylem tylko na
    > droge. Szacuje po poprzedniej predkosci przed wyprzedzaniem bo ta
    > widzialem. nie dalo sie tez wyprzedzac na zasadzie but w podloge i
    > lecimy. Za szybko tez nie moglem wyprzedzac. prawde mowiac manewr
    > wyprzedzania trwal dlugo. Wiec stad wnioskuje ze nie rozpedzilem sie
    > za mocno

    Nie dostosowałeś prędkości do warunków. Ciemno, ślisko.

    Gdyby tam stał człowiek na ulicy ;-), to byś go rozjechał?
    Skoro bryły lodu nie zauważyłeś...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 210. Data: 2011-01-07 10:09:46
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    J.F. wrote:

    > czarno-biala bryla, na czarno-bialej drodze, po nocy - moze i
    > niewidoczna.

    Tak całkiem niewidoczna, stealth? ;-)

    Czy raczej - mało się wyróżniająca, ale jednak widoczna?

    --
    Pozdro
    Massai