  • Data: 2010-04-02 17:41:42
    Temat: pamięci Transalpa
    Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie był zły, darzyłem mojego (vintage 2000) sporą sympatią.

    Przewiózł mnie parę razy przez Europę wzdłuż i w poprzek. 1400km/dobę dało
    się odsiedzieć. Najmilej wspominam wyprawę na Poszukiwanie Roboty w Anglii
    (2005), którą zjechałem na tę okoliczność od Dover po szkocką granicę i nazad.
    Miałem zepsuty licznik (zębatka chrupnęła gdzieś na terenie byłego NRD),
    zatem jechałem nieco szybciej, niż najszybsi Anglicy, głęboko przekonany, że
    naród ów, skonstruowany z mgły i galarety, ściśle trzyma się ograniczeń
    prędkości na autostradach, a ja dalej znajduję się w limicie tolerowanym przez
    miejscową drogówkę. W kieszeni miałem czeski nóż sprężynowy, nieświadom tego,
    że u miejscowych oznacza to 4 lata ancla bez zwiasów. Strzegli mnie chyba
    Święci Dunstan, Kolumba i Mikołaj-Cudotwórca.

    Poza tym raz coś tam się w elektryce pozwierało, no i źle skrojone gmole
    czasem dobijały do przedniego błotnika. Swoje palił. Po paru wywrotkach
    tylko się otrząchnął i jechał dalej, raz pomimo moich złamanych kości
    śródstopia (do dzisiaj je czuję). Rozstałem się z nim z niemałym żalem.

    turpin
    F00GS