  • Data: 2010-04-06 12:50:40
    Temat: Re: Trans...
    Od: LukeB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 12:25, n...@s...com wrote:
    > Bez sensu, albo brac 600 i jezdzic, albo brac 650 i jezdzic.
    > Masa szpeja jest niewymienna, a dorabianie stelaza co roku jest
    > kosztowne i troche bezsensowne.

    Wszystko spoko, gdyby kosztowaly tyle samo, albo budzet moglby pokryc
    koszty 650, ew byl by to dylemat gola 650 vs 600 + akcesoria. A
    wiadomo, ze nie kosztuja tyle samo, budzet jest ograniczony, sezon
    goni, a fajnie bylo by polatac na Trampku. To osobiscie kupil bym
    600'tke, bo jakichs ogromnych roznic miedzy jazda na 600 a 650 nie ma
    (poza heblami w starszych 600). A szpejami bym sie nie przejmowal za
    zbytnio. Te niepasujace tez zawsze mozna zdemontowac i sprzedac
    osobno. I nawet jak masz dorobic ten przykladowy stelaz do 650 to go
    dorobisz raz i bedziesz mial, a nie co roku. Wiadomo, ze troche sie na
    nich straci, ale nie ma dramatu i sezon na Trampku zaliczony. Jak na
    nastepny sezon nie dozbiera kasy, ciagle bedzie mial na czym jezdzic.
    Oczywiscie rozumiem twoj punkt widzenia i nie twierdze, ze moj jest
    lepszy / gorszy. W zasadzie wszystko i tak sprowadza sie do decyzji
    kupujacego - 'latam wczesniej ale wyjdzie mnie nieco drozej' vs 'na
    razie odpuszczam, ale potem wyjdzie mnie taniej'.

    PS
    AFAIK ostatni rok produkcji kwadraciaka to 1994, potem byla lodeczka.

    Pozdro dla niedoszlego i bylego Trampka.
    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WA