  • Data: 2010-04-03 19:25:02
    Temat: Re: Trans...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasio pisze:

    > W budżecie jest, w stylu jest, więc dlaczego nie?

    To ogłoszenie jest już od dawna i cenowo znacznie odbiega od innych,
    dlatego wcześniej poprosiłem znajomego z UK, aby to bliżej sprawdził.
    Jak już wspominałem Tobie na pryw znajomy powoli mi coś "wydrepta" a
    przy okazji własnego transportu może przywiezie "door to door". ;)

    Obiecałem, że ograniczę "marudzenie" na preclu, dlatego póki nie mam
    sprzęta pod domem z jęzorem się nie wychylam, ale oczywiście dzięki za
    pamięć! ;)

    P.S. Wczoraj kumpel ściągnął 2 znajomego z Trampkiem też XL650 tyle, że
    4 latka nowszą i "na złość" kręcili się po wertepach przed moim garażem
    ;) Fajnie Trampki cięły przez łąki i pola a srebrna też niczego sobie... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175