  • 1. Data: 2010-04-02 06:02:59
    Temat: Trans...
    Od: falco <m...@w...pl>

    ...alp... ;)

    Siema,

    wczoraj mój kumpel odebrał wymarzonego sprzęta, czyli Transalpa '02 XL
    650V w głębokiej czerni.
    Powiem szczerze, że tak jak nie przepadam za tego typu motocyklami,
    to... Trampek w nowszej wersji (po wcześniejszych "kantach" 600) zrobił
    na mnie bardzo, ale to bardzo fajne wrażenie.

    Wygodna, wysoka i wyprostowana pozycja, ładny i ponoć nie do zaje...nia
    silnik, schowany, ale dobrze mruczący wydech, naprawdę aż chce się
    "włożyć" Trampka i lecieć w drogę... ;)

    Dla Was to pewnie nihil novi, ale mnie mocno zaskoczyło, bo nawet ze
    zdjęć wyglądał słabo a na żywca taka miła niespodzianka... ;)
    P.S. Najnowsza XL 700 V ze zdjęć też niczego sobie... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 2. Data: 2010-04-02 06:39:24
    Temat: Re: Trans...
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    falco napisał(a):
    > Powiem szczerze,

    Czekam na post w ktorym napiszesz ze R6 na zywo Ci sie podoba. A na
    koniec i tak kupisz GS500.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 3. Data: 2010-04-02 15:37:52
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Czekam na post w ktorym napiszesz ze R6 na zywo Ci sie podoba.

    Brzyyydalll ;)

    > A na koniec i tak kupisz GS500.

    A numery w Totka też przepowiadasz? To ja chętnie... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 4. Data: 2010-04-02 16:53:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Kwi, 17:37, falco <m...@w...pl> wrote:

    > A numery w Totka te przepowiadasz? To ja ch tnie... ;)

    Chłopie za ten budżet co masz miałbyś popularny jeżdżący motocykl z
    masą części na rynku wtórnym w przeciwieństwie do Twoich wyszukanych
    typów :-)

    Żeby nie było, nie nie polecam GS500.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2010-04-02 16:59:48
    Od: jarek67 <j...@p...onet.pl>

    Dnia 02-04-2010 o 20:11:35 falco <m...@w...pl> napisał(a):

    > hehehe... ale ten temat nie był nawiązaniem do mych wydumanych (zgadzam
    > się) poszukiwań a jedynie ku zaskoczeniu, że (s)podobał mi się sprzęt na
    > który "normalnie" bym nawet nie spojrzał... ;)

    hehe normalnie bym odpuscil, ale, ze dzisiaj mamy swiety dzien- to powiem
    grzecznie: W przeciwieństwie do Ewy drzyzgi wali mnie to co czujesz.

    --
    jarek67
    Ech zizn.

  • 6. Data: 2010-04-02 17:11:35
    Od: falco <m...@w...pl>

  • 7. Data: 2010-04-02 17:41:42
    Temat: pamięci Transalpa
    Od: " " <t...@g...pl>

    Nie był zły, darzyłem mojego (vintage 2000) sporą sympatią.

    Przewiózł mnie parę razy przez Europę wzdłuż i w poprzek. 1400km/dobę dało
    się odsiedzieć. Najmilej wspominam wyprawę na Poszukiwanie Roboty w Anglii
    (2005), którą zjechałem na tę okoliczność od Dover po szkocką granicę i nazad.
    Miałem zepsuty licznik (zębatka chrupnęła gdzieś na terenie byłego NRD),
    zatem jechałem nieco szybciej, niż najszybsi Anglicy, głęboko przekonany, że
    naród ów, skonstruowany z mgły i galarety, ściśle trzyma się ograniczeń
    prędkości na autostradach, a ja dalej znajduję się w limicie tolerowanym przez
    miejscową drogówkę. W kieszeni miałem czeski nóż sprężynowy, nieświadom tego,
    że u miejscowych oznacza to 4 lata ancla bez zwiasów. Strzegli mnie chyba
    Święci Dunstan, Kolumba i Mikołaj-Cudotwórca.

    Poza tym raz coś tam się w elektryce pozwierało, no i źle skrojone gmole
    czasem dobijały do przedniego błotnika. Swoje palił. Po paru wywrotkach
    tylko się otrząchnął i jechał dalej, raz pomimo moich złamanych kości
    śródstopia (do dzisiaj je czuję). Rozstałem się z nim z niemałym żalem.

    turpin
    F00GS

  • 8. Data: 2010-04-02 17:55:01
    Temat: Re: pamięci Transalpa
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik <t...@g...pl> skrywa swe uczucia:
    > Swoje palił. Po paru wywrotkach
    > tylko się otrząchnął i jechał dalej, raz pomimo moich złamanych kości
    > śródstopia (do dzisiaj je czuję). Rozstałem się z nim z niemałym żalem.

    Nie bójmy się tego powiedzieć - mimo wszystkich jego niedoskonałości
    KOCHAŁEŚ GO!

    Zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2010-04-03 08:08:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości

    > hehehe... ale ten temat nie był nawiązaniem do mych wydumanych
    > (zgadzam się) poszukiwań a jedynie ku zaskoczeniu, że (s)podobał mi
    > się sprzęt na który "normalnie" bym nawet nie spojrzał... ;)

    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikesforsale/searc
    hresults/detail/?R=NXGN-7538383&mfy=

    Kup tę Kawę, proszszszę.
    W budżecie jest, w stylu jest, więc dlaczego nie?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 10. Data: 2010-04-03 19:25:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jasio pisze:

    > W budżecie jest, w stylu jest, więc dlaczego nie?

    To ogłoszenie jest już od dawna i cenowo znacznie odbiega od innych,
    dlatego wcześniej poprosiłem znajomego z UK, aby to bliżej sprawdził.
    Jak już wspominałem Tobie na pryw znajomy powoli mi coś "wydrepta" a
    przy okazji własnego transportu może przywiezie "door to door". ;)

    Obiecałem, że ograniczę "marudzenie" na preclu, dlatego póki nie mam
    sprzęta pod domem z jęzorem się nie wychylam, ale oczywiście dzięki za
    pamięć! ;)

    P.S. Wczoraj kumpel ściągnął 2 znajomego z Trampkiem też XL650 tyle, że
    4 latka nowszą i "na złość" kręcili się po wertepach przed moim garażem
    ;) Fajnie Trampki cięły przez łąki i pola a srebrna też niczego sobie... ;)

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175