  • Data: 2010-04-06 10:25:24
    Temat: Re: Trans...
    Od: n...@s...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Apr 2010 02:02:46 -0700 (PDT), LukeB <g...@o...pl> wrote:

    >Osobiscie na twoim miejscu pewnie wzial bym w tym sezonie jakas 600 i
    >zmienil na 650 jak dozbierasz $$$. Trampki - jak Afryki - prawie nie

    Bez sensu, albo brac 600 i jezdzic, albo brac 650 i jezdzic.
    Masa szpeja jest niewymienna, a dorabianie stelaza co roku jest
    kosztowne i troche bezsensowne.
    A co do tego zielonego to sprawdz od ktorego roku byla zmieniona
    lampa, bo cos mi sie zdaje ze ta kwadratowa wczesniej sie skonczyla,
    ale nie pamietam juz bo pare lat temu mialem trampa (tego prawdziwego,
    z kwadratowa lampa) :)

    pozdr
    newrom
    --