  • Data: 2010-04-06 07:00:28
    Temat: Re: Trans...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A co powiecie o starszej generacji, czyli XL 600?
    Przeglądałem sobie PL ogłoszenia (jest tego spoooro) i zwróciłem uwagę na 2:

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M182064
    8
    http://www.allegro.pl/item986724831_transalp_zadbany
    _bogate_wyposazenie.html

    Chętnie posłucham "za a nawet przeciw" za zbędne komentarze z góry
    dziękuję... ;)
    P.S. Sprawy estetyki odstawione na bok, bardziej chodzi o stan
    oryginalności czy niepożądanych niespodzianek, których ja nie wychwycę...

    --
    Pozdr! falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175