  • 11. Data: 2014-09-05 18:04:41
    Temat: Re: pamiec w telewizorze
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:
    [..]
    > Też pierdolisz jak potłuczony.

    Co za chlew...

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 12. Data: 2014-09-05 18:33:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Sep 2014 06:06:19 -0700 (PDT), Zachariasz
    Dorożyński<k...@g...com> wrote:
    > Jak w skeczu. Ten traktor jest popsuty bo ma jedno kolo popsute.
    Ale trzy s=
    > ą dobre. Pierdolisz jak potłuczony. Co za różnica co popsute w taki=
    > m czymś jeśli nie działa?

    Bo kontekst pytania j.f. był o trwałości samej pamieci flash, która w
    powszechnyn przekonaniu jest nietrwała z powodu właściwości
    fizycznych.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2014-09-05 18:52:51
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 18:33:12 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    >

    > Bo kontekst pytania j.f. był o trwałości samej pamieci flash, która w
    >
    > powszechnyn przekonaniu jest nietrwała z powodu właściwości

    Jak uczyli czytania ze zrozumieniem to na zwolnieniu czy na wagarach byłeś? Nie ma
    pytania o trwałość tylko stwierdzenie że może być wyższa niż telewizora. Uważasz że
    opinia większości zawsze musi pokrywać z prawdą?

  • 14. Data: 2014-09-05 18:54:19
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 18:04:41 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:
    > Użytkownik Zachariasz Dorożyński napisał:

> [...]

    jak nie pasuje to się zapisz na srektrodę. Tam będziesz miał wersal tworzony przez
    przygłupich moderatorów.

  • 15. Data: 2014-09-05 21:31:29
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 21:34:35 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

> [...]
    >

    > pacjenci pewnych ośrodków zawsze mówią, ze to oni mają rację, tylko cały
    >
    > świat się na nich uwziął i ich nie rozumie :D

    wyluzuj. Może Cie wyleczą.

  • 16. Data: 2014-09-05 21:34:35
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

  • 17. Data: 2014-09-06 00:13:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    > jak nie pasuje to się zapisz na srektrodę. Tam będziesz miał wersal tworzony przez
    przygłupich moderatorów.

    Ciężko pracujesz na swoją opinię, oj ciężko...

  • 18. Data: 2014-09-06 00:18:32
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu sobota, 6 września 2014 00:13:52 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Ciężko pracujesz na swoją opinię, oj ciężko...
    >

    > --
    >
    > AlexY
    >
    > http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    >
    > http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

    Znowu się mylisz. Ciężko pracowałem na opinię z 10 lat. Teraz odcinam kupony.

  • 19. Data: 2014-09-06 04:06:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zachariasz Dorożyński" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Pierdolisz jak potłuczony.

    Powstrzymaj się od takich kolokwializmów, co?

    > Co za różnica co popsute w takim czymś jeśli nie działa?

    Bo akurat z kontekstu wynikało, że JF interesował się
    zużyciem pamięci flash pod wpływem czestego kasowania
    i zapisu - w przeciwieństwie do eeproma, pamięci flash
    mają bardzo krótki czas życia.

  • 20. Data: 2014-09-06 07:45:47
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Zachariasz Dorożyński pisze tak:

    > Też pierdolisz jak potłuczony.

    Przestań bo dam ci bana a tego nie chcę.

    --
    Piter