  • 1. Data: 2014-09-04 08:25:47
    Temat: Gdzie reballing?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Niedawno padł mi stary, ale jeszcze jary Lenovo T60p. Prawie na pewno
    "odkleiła się" (albo wyrosły wąsy?) kość od grafiki. Polecicie jakiś
    serwis w Białymstoku lub Warszawie który zrobi mi reballing? Najlepiej
    od ręki, po wcześniejszym umówieniu się. No i aby cena tej usługi nie
    podważała ekonomicznego sensu naprawy tego laptoka. :-)

  • 2. Data: 2014-09-04 08:45:43
    Temat: Re: Gdzie reballing?
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ręki, po wcześniejszym umówieniu się. No i aby cena tej usługi nie
    > podważała ekonomicznego sensu naprawy tego laptoka. :-)

    Oczywiście, że jary :)) i sam niedawno naprawiałem taką usterkę
    w T61p. Tylko że... bierz pod uwagę realną wymianę kości grafiki.
    W praktycznie wszystkich serwisach (a gadałem w prawie dziesięciu)
    nikt nie podejmie się samego rebalingu z dawaniem minimalnej choćby
    gwarancji. Całkowicie na Twoje ryzyko. Jeśli przy tym masz zapłacić
    250-400zł i nie wiesz co "tak naprawdę" zrobi serwis (a podobno
    potrafi zrobić tylko tzw. reflow) to poważnie weźmiesz pod uwagę
    wymianę układu. Dopłacisz wtedy 200-250zł ale masz wysokie
    prawdopodobieństwo, że popracuje to drugie tyle co dotychczas
    przeżył lapek. Gwarancji długiej nikt Ci nie da, ale te 3 (moooże 6)
    miesięcy daje normalny serwis po takiej usłudze.
    Wymiana układu ma sens ponieważ problem na 99% siedzi
    wewnątrz układu (brak kontaktu struktury z wyprowadzeniami).

    W sumie tanio nie wyjdzie, ale T60p (pewnie wysoka rozdzielczość
    matrycy) jest tego warty. Nie polecam wymiany płyty (niektórzy
    widzą w tym obniżenie kosztu naprawy) bo wracasz do punktu wyjścia
    (lapek, który ma układ w nieznanym stanie i który może paść w każdej
    chwili).

    Ja korzystałem z serwisu daleko poza wymienionymi przez Ciebie
    miastami, ale kurier w dwie strony to tylko 40zł więcej, a jeśli masz
    większe zaufanie, albo korzystniejszą cenę to można poczekać.

    ZZ

  • 3. Data: 2014-09-04 11:19:27
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Dzięki za wyczerpującą wypowiedź.

    On 2014-09-04 08:45, ZZZ wrote:
    [...]
    > Ja korzystałem z serwisu daleko poza wymienionymi przez Ciebie
    > miastami, ale kurier w dwie strony to tylko 40zł więcej, a jeśli masz
    > większe zaufanie, albo korzystniejszą cenę to można poczekać.
    Podasz jakieś namiary na ten serwis?

  • 4. Data: 2014-09-05 09:05:06
    Od: "ZZZ" <n...@n...spam.com>

    > Dzięki za wyczerpującą wypowiedź.
    >
    > On 2014-09-04 08:45, ZZZ wrote:
    > [...]
    > Podasz jakieś namiary na ten serwis?

    A adres mailowy nadaje się do wysyłki czy zmyłkowy?
    ZZ

  • 5. Data: 2014-09-05 11:15:53
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-09-05 09:05, ZZZ wrote:
    [...]
    > A adres mailowy nadaje się do wysyłki czy zmyłkowy?
    Jak najbardziej prawdziwy, chociaż używany tylko do newsów tudzież
    rejestracji na forach. Więc rzadko tam zaglądam. :-)