  • 1. Data: 2014-09-05 08:24:40
    Temat: pamiec w telewizorze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czy probowal ktos podlaczyc pena USB (flash) do nowoczesnego
    dekodera/telewizora ?

    Nie chodzi mi o odtwarzanie czy nawet nagrywanie filmow, ale funkcje
    time shift - tzn mozliwosc cofniecia na chwile.

    Telewizja powinna zajechac taka pamiec blyskawicznie ... a moze nie ?
    Przy 4GB/h taki 16GB pen zapelnia sie 4h, przy 10 tys zapisow moze
    przetyrzymac telewizor :-)

    J.

  • 2. Data: 2014-09-05 08:52:12
    Temat: Re: pamiec w telewizorze
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Sep 2014 08:24:40 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Przy 4GB/h taki 16GB pen zapelnia sie 4h, przy 10 tys zapisow moze
    > przetyrzymac telewizor :-)

    Ile w domu masz/miałeś "zajechanych" pendrive'wów?

    --
    Marek

  • 3. Data: 2014-09-05 09:10:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 08:52:12 +0200, Marek napisał(a):
    > On Fri, 5 Sep 2014 08:24:40 +0200, "J.F."
    >
    > Ile w domu masz/miałeś "zajechanych" pendrive'wów?

    Zadnego, ale tez zaden nie zapisuje danych na okraglo.

    J.

  • 4. Data: 2014-09-05 09:21:11
    Od: <k...@w...pl>

    > Ile w domu masz/miałeś "zajechanych" pendrive'wów?

    Ja mam ze 4 zajechane. Nie przez telewizor ale jednak.

  • 5. Data: 2014-09-05 14:26:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Sep 2014 09:21:11 +0200, <k...@w...pl> wrote:
    > Ja mam ze 4 zajechane. Nie przez telewizor ale jednak.

    Skąd wiesz, że się popsuł flash a nie jej kontroler?

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-09-05 15:06:19
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 14:26:21 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Skąd wiesz, że się popsuł flash a nie jej kontroler?
    >

    > --
    >
    > Marek

    Jak w skeczu. Ten traktor jest popsuty bo ma jedno kolo popsute. Ale trzy są dobre.
    Pierdolisz jak potłuczony. Co za różnica co popsute w takim czymś jeśli nie działa?

  • 7. Data: 2014-09-05 15:07:56
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-05 o 08:24, J.F. pisze:

    > Czy probowal ktos podlaczyc pena USB (flash) do nowoczesnego
    > dekodera/telewizora ?

    Z dekoderami DVB-T NoName działa, czasami oprogramowanie sprawdza
    prędkość i jeśli jest za niska to odrzuca taki nośnik.
    Markowy lub brandowany sprzęt jest kapryśny, a to dekoder działa tylko z
    dyskami twardymi sprzedawanymi przez konkretnego operatora, a to
    telewizor życzy sobie tylko HDD a z penów tylko odtwarza (np. LG).

    --
    AWa.

  • 8. Data: 2014-09-05 15:17:00
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 08:24:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >

    > Telewizja powinna zajechac taka pamiec blyskawicznie ... a moze nie ?
    >
    > Przy 4GB/h taki 16GB pen zapelnia sie 4h, przy 10 tys zapisow moze

    Na samsungu daje się tylko odtworzyć, z tanim dekoderem telewizji naziemnej działa.

  • 9. Data: 2014-09-05 17:02:59
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Fri, 2014-09-05 at 06:06 -0700, Zachariasz Dorożyński wrote:

    > Jak w skeczu. Ten traktor jest popsuty bo ma jedno kolo popsute. Ale trzy są dobre.
    Pierdolisz jak potłuczony. Co za różnica co popsute w takim czymś jeśli nie działa?

    bo kontroler trudniej zajechać niż pamięć.

    jak mawiał Forest, czasem lepiej jest sprawiać wrażenie..

    @

  • 10. Data: 2014-09-05 17:36:16
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 17:02:59 UTC+2 użytkownik Artur Miller napisał:

> [...]
    działa?

    > bo kontroler trudniej zajechać niż pamięć.
    >

    > jak mawiał Forest, czasem lepiej jest sprawiać wrażenie..

    Też pierdolisz jak potłuczony.