  • 1. Data: 2011-03-07 15:54:02
    Temat: opłaty za autostrady a dotacje unijne..
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W radiu słyszałem że podobno wprowadzenie opłat za autostrady jest
    niezgodne z przydzielaniem unijnych dotacji do ich budowy, że dopiero po
    5 latach od budowy można wprowadzić opłaty..

    No i komentarz był taki że jakieś spece z kalkulatorami mają policzyć co
    się bardziej opłaca. Czy zwrócić dopłaty z unii i wprowadzić opłaty za
    przejazd, czy zaczekać te 5 lat..

    Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
    dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
    miałbym za przejazd płacić?

    Niech ktoś napisze że to nie tak ma wyglądać...

  • 2. Data: 2011-03-07 15:58:53
    Temat: Re: opłaty za autostrady a dotacje unijne..
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 07 Mar 2011 15:54:02 +0100, Albercik
    <n...@g...pl> wrote:

    >Rozumiem że to jakaś kpina i przedwczesny 1wszo kwietniowy dżołk! Nie
    >dość że z naszych podatków by poszła kasa na zwrot dotacji, to jeszcze
    >miałbym za przejazd płacić?

    Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
    którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
    jedynie te z podatków.

  • 3. Data: 2011-03-07 16:08:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 15:58:53 +0100, Jarek Andrzejewski wrote:
    >On Mon, 07 Mar 2011 15:54:02 +0100, Albercik
    >
    >Z naszych podatków to poszła kasa na dotacje. Przecież komisarze,
    >którzy je przydzielają nie mają ani grosza własnych pieniędzy, a
    >jedynie te z podatków.

    Ale to sa niemieckie podatki, chyba ze my juz europejczycy pelna geba
    :-)

    Mysle ze to jakies niezrozumienie ze strony dziennikarzy.
    Unia popiera dodatkowe podatki :-)
    A ewentualnie - na A4 5 lat minelo .. jeszcze nie wszedzie ale juz
    kawal mozna opodatkowac.

    J.

  • 4. Data: 2011-03-07 16:10:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale to sa niemieckie podatki,

    W jakim procencie?
    Chyba jednak udział naszych wpłat jest dominujący przy otrzymanych
    dotacjach.

  • 5. Data: 2011-03-07 16:22:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 07 Mar 2011 16:08:14 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale to sa niemieckie podatki, chyba ze my juz europejczycy pelna geba
    >:-)

    nie wiem, czy niemieckie. Saldo naszych wpłat i _wykorzystanych_
    dotacji chyba nie jest takie bardzo na plus ("if any")...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-03-07 16:48:48
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-07, Albercik <n...@g...pl> wrote:

    > Niech ktoś napisze że to nie tak ma wyglądać...

    Phi. W Wawie przy planowaniu nowego skrzyżowania zapomnieli o planowanym
    osiedlu na, bagatela, 30 tysięcy mieszkańców.

    Komentarz:

    <cite>
    - Projekt organizacji ruchu na Nowolazurowej uzgadniał miejski inżynier
    ruchu - zapewnia Agata Choińska, rzeczniczka Zarządu Miejskich
    Inwestycji Drogowych, który nadzoruje budowę ulicy. - Na radykalne
    poprawki projektu skrzyżowania jest już za późno. Ale zmianę organizacji
    ruchu polegającą na tym, żeby zbudować o jeden pas jezdni mniej, to
    można to jeszcze zrobić.
    </cite>

    Zabić to za mało...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2011-03-07 16:49:29
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-07, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > nie wiem, czy niemieckie. Saldo naszych wpłat i _wykorzystanych_
    > dotacji chyba nie jest takie bardzo na plus ("if any")...

    Jest na minus.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 8. Data: 2011-03-07 16:54:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > poprawki projektu skrzyżowania jest już za późno. Ale zmianę organizacji
    > ruchu polegającą na tym, żeby zbudować o jeden pas jezdni mniej, to

    Dlatego niedorzecznikami ZDiUMów, ZMIDów i innych takich są kobiety. Nie
    wystawią faceta przed publikę, bo w większości przypadków tenże
    obrywałby non stop po twarzy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2011-03-07 20:34:32
    Od: Lew2 <w...@h...com>

    On 7 Mar, 15:54, Albercik <n...@g...pl> wrote:
> [...]
    > miałbym za przejazd płacić?
    >
    > Niech ktoś napisze że to nie tak ma wyglądać...

    Sprawdź na stronie GDAKI, które odcinki są budowane z dopłat unijnych
    (bo to jest zawsze tylko jakiś % dopłaty, reszta "wkład własny"), ale
    np. odcinek A4 Kraków-Szarów jest w 100% z Krajowego Funduszu
    Drogowego, więc Unii nic to tego.

  • 10. Data: 2011-03-08 20:03:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 16:54:58 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Dlatego niedorzecznikami ZDiUMów, ZMIDów i innych takich są kobiety. Nie
    >wystawią faceta przed publikę, bo w większości przypadków tenże
    >obrywałby non stop po twarzy.

    Ależ Nasz Wielki Warszawski Inżynier Ruchu Galas i tak w mediach
    obrywa za swoje. Ostatnio co prawda już nie występuje tak chętnie
    przed kamerami ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280