  • 1. Data: 2009-03-26 05:50:32
    Temat: [oph] Suczka 22 zimowo-wiosenna :)
    Od: " Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl>

    http://onephoto.net/?id=574369#574369

  • 2. Data: 2009-03-26 06:35:42
    Temat: Re: [oph] Suczka 22 zimowo-wiosenna :)
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Użytkownik " Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqf538$itt$1@inews.gazeta.pl...
    > http://onephoto.net/?id=574369#574369

    ty to tez masz fajna robote ;D

    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog
    www.mariuszspruch.pl - fotografia ślubna

  • 3. Data: 2009-03-26 07:13:00
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Niedzwiedz pisze:

    Hej

    >> http://onephoto.net/?id=574369#574369
    >
    > ty to tez masz fajna robote ;D

    Zaproponuj małą zamianę - 1 kotlet za 1 rundkę MIGiem ;)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 4. Data: 2009-03-26 11:21:37
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gqfli7$6i3$2@inews.gazeta.pl...

    > Takie latanie trzeba lubić, to jest zupełnie inna przygoda.

    Strach przede wszystkim. Ile lat ma w/w suczka ?
    Bo jakoś tak na zmęczoną czasem wygląda.

  • 5. Data: 2009-03-26 11:33:59
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

  • 6. Data: 2009-03-26 14:23:16
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    Dnia 26-03-2009 o 12:21:37 Jim-bim-ber <s...@d...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:gqfli7$6i3$2@inews.gazeta.pl...

    > Strach przede wszystkim. Ile lat ma w/w suczka ?
    > Bo jakoś tak na zmęczoną czasem wygląda.

    3203 jest w polsce od 1986. babuszka ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 7. Data: 2009-03-26 18:42:15
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    b <a...@a...arturbukowski.pl> napisał(a):

    > 3203 jest w polsce od 1986. babuszka ;-)

    To jeszcze jedno do kolekcji :)

    http://onephoto.net/?id=574453

  • 8. Data: 2009-03-26 19:36:52
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    a to taka wersja bardziej video

    http://www.youtube.com/watch?v=QAlqr50cVB4

    Jakosc nie jest taka jak foto, ale za to troche wciaga przy niskim przelocie
    nad lotniskiem ;)

  • 9. Data: 2009-03-26 23:15:29
    Od: b <a...@a...arturbukowski.pl>

    i jeszcze tak na przyszłość i ku prestrodze:
    oberwało mi się kiedyś za pisanie "i" w MiGu dużą literą;-)

    podobno to boli tak samo jak Canon D5 ;-)

    b.

    --
    www.arturbukowski.pl

  • 10. Data: 2009-03-28 19:26:22
    Od: kk <d...@t...pl>

    Mike Alpha pisze:
    > a to taka wersja bardziej video
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=QAlqr50cVB4
    >
    > Jakosc nie jest taka jak foto, ale za to troche wciaga przy niskim przelocie
    > nad lotniskiem ;)

    protestuję przeciwko wstawianiu takich filmików :)
    jak zwykle pięknie

    --
    www.karolkepka.com
    Fotografia ślubna