  • 1. Data: 2009-03-26 00:48:44
    Temat: Przeglądarka
    Od: "Andrzej M" <d...@w...pl>

    Temat już był ale "tempora mutantur". Czy może ktoś polecić przeglądarkę do
    zdjęć? Mając duże Jpegi do oglądania na monitorze 19 calowym muszą być one
    znacznie pomniejszone. Robi się schodkowanie ukośnych linii i ogólne
    pogorszenie ostrości fotki. Może jakiś soft ma dobry resampling "w locie"
    żeby pokaz był lepszy?
    Pozdrawiam
    A.M.

  • 2. Data: 2009-03-26 07:49:10
    Temat: Re: Przeglądarka
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Andrzej M" <d...@w...pl> napisał:

> [...]
    > pogorszenie ostrości fotki. Może jakiś soft ma dobry resampling "w locie"

    Przyjrzyj się Irfan View (www.irfanview.com - trzeba w nim zaznaczyc w
    opcjach przegladania aby resamplował) - używam i uważam że jest OK. Wiem, że
    wielu użytkowników chwali też ACDSee i Fast Stone Image Viewer.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-03-26 08:06:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Przyjrzyj się Irfan View (www.irfanview.com - trzeba w nim zaznaczyc w
    > opcjach przegladania aby resamplował) - używam i uważam że jest OK. Wiem, że
    > wielu użytkowników chwali też ACDSee i Fast Stone Image Viewer.

    XnView jeszcze ;)

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 4. Data: 2009-03-26 08:20:56
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Andrzej M napisał(a):

> [...]
    > znacznie pomniejszone. Robi się schodkowanie ukośnych linii i ogólne
    > pogorszenie ostrości fotki. Może jakiś soft ma dobry resampling "w locie"

    Imagine - Image & Animation Viewer for Windows

    http://www.nyam.pe.kr/phpBB3/viewtopic.php?f=2&t=14

    Darmowy nawet dla użytku komercyjnego. Nie trzeba instalować
    (rozpakowujesz ZIPa i już).

    Wczytuje zdjęcia progresywnie, resampluje do rozdzielczości ekranowej.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 5. Data: 2009-03-26 15:07:36
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Andrzej M" napisał w wiadomości

> [...]
    > pogorszenie ostrości fotki. Może jakiś soft ma dobry resampling "w locie"

    Fast Stone image viewer ma wygladzanie w locie i milion innych bardzo
    przydatnych funkcji.
    Wygladzanie mozna wylaczyc, ale i nawet wtedy pomniejszone obrazki (na
    przyklad z 10MPix) wygladaja bardzo dobrze.

  • 6. Data: 2009-03-26 20:24:42
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej M" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pogorszenie ostrości fotki. Może jakiś soft ma dobry resampling "w locie"

    irfan view tylko zaznacz w opcjach co ci pootrzebne co do jakości

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com