  • 1. Data: 2009-03-26 06:50:19
    Temat: Filtry antyrefleksyjne?
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    Witam!
    Mam fotografować powierzchnie na których tworzą się refleksy (mokry mur i
    sztuczne oświetlenie - halogeny). Pytanie: czy da się wyeliminować lub
    zminimalizować odbicia światła przy pomocy filtrów? Aparat to eos5D markII z
    obiektywem ultrasonic 50 1/1.4.
    Wicioszek

  • 2. Data: 2009-03-26 07:38:28
    Temat: Re: Filtry antyrefleksyjne?
    Od: arti <t...@p...onet.pl>

    On 26 Mar, 07:50, "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
    > zminimalizować odbicia światła przy pomocy filtrów? Aparat to eos5D markII z

    Filtrem polaryzacyjnym

  • 3. Data: 2009-03-26 08:15:59
    Od: FD <f...@o...pl>

    Wit(old) pisze:

> [...]
    > zminimalizować odbicia światła przy pomocy filtrów? Aparat to eos5D markII z

    8-|
    taki sprzet... a Kolega o foltrach polaryzacyjnych nie słyszał?

  • 4. Data: 2009-03-26 08:24:08
    Od: FD <f...@o...pl>

    FD pisze:

    > taki sprzet... a Kolega o foltrach polaryzacyjnych nie słyszał?

    filtrach - oczywiscie

  • 5. Data: 2009-03-26 08:30:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > 8-|
    > taki sprzet... a Kolega o foltrach polaryzacyjnych nie słyszał?

    Nie bylo do komorek, to skad mial slyszec?

  • 6. Data: 2009-03-26 10:48:24
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@o...pl>

    Użytkownik "FD" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > 8-|
    > taki sprzet... a Kolega o foltrach polaryzacyjnych nie słyszał?

    A czy posiadanie lub nabywanie przedmiotów powoduje
    wzrost wiedzy lub umiejętności ?!

    --
    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 7. Data: 2009-03-26 11:04:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Mar 2009, FD wrote:

    > Wit(old) pisze:
    [...]
    [...]
    > 8-|
    > taki sprzet... a Kolega o foltrach polaryzacyjnych nie słyszał?

    Jak *literalnie* "zminimalizować lub wyeliminować", to znaczy że
    filtry również na źródła.
    To tak dla porządku ;) (aby ktoś nie doszedł do wniosku, że
    mowa jedynie o filterku o średnicy paru cm).

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-03-26 12:00:59
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

    > Nie bylo do komorek, to skad mial slyszec?
    A teraz już masz do swojej?

    Co prawda fotografią stricte techniczną i wogóle fotografią zajmuję się od
    niedawna, filtry polaryzacyjne wiem że stosuje się w przypadkach
    fotografowania ludzi w okularach przy portretach. Miałem nadzieję że są
    także inne sposoby na problemy z refleksami.
    Ja się nie podniecam sprzętem i techniką po prostu to dla mnie narzędzie
    pracy, ale widzę ze przez kolegę zazdrość wręcz zawiść przemawia - mniej
    uszczypliwości - to nie moja wina że mam ten aparat. Po prostu ma matrycę
    pełnoklatkową i dlatego go mam.

    Wicioszek

  • 9. Data: 2009-03-26 12:02:40
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > A teraz już masz do swojej?

    Nie, nie mam komorki z aparatem.

  • 10. Data: 2009-03-26 12:04:02
    Od: "Wit\(old\)" <wicio100(cut)@poczta.onet.pl>

> [...]
    > filtry również na źródła.
    > To tak dla porządku ;) (aby ktoś nie doszedł do wniosku, że
    > mowa jedynie o filterku o średnicy paru cm).

    A moze coś bliżej podpowiesz o filtrach na źródła światła?
    Wicioszek