  • 1. Data: 2009-03-25 19:07:54
    Temat: jak nie dzieciowe to moze brzuszkowe :)
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    no wiem wiem jestem monotematyczny ;)
    wrzxucam kilka zdjec z pornokluchami ;) czyli sesje brzuszkowa , lub jak kto
    tam woli zdjęcia ciążowe

    http://mariuszspruch.blogspot.com/2009/03/pornokluch
    y-czyli-zdjecia-ciazowe.html

    --
    Mariusz Spruch
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 2. Data: 2009-03-25 19:18:36
    Temat: Re: jak nie dzieciowe to moze brzuszkowe :)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Niedzwiedz wrote:
    > no wiem wiem jestem monotematyczny ;)
    > wrzxucam kilka zdjec z pornokluchami ;) czyli sesje brzuszkowa , lub
> [...]

    "i niby koniec, ale ostatnio wpadły mi w oko warsztaty fotografii aktu
    organizowane przez Wacława Wantucha, na warsztatach tych był mój branżowy
    kolega Paweł Kaniuk, wykonał On tam rewelacyjne zdjęcie które można zobaczyć
    na jego blogu "

    szacun za ten wpis...
    i sorry za ... wiesz za co...
    emocje - przepraszam

    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-25 19:20:55
    Od: q...@g...com

    On 25 Mar, 20:07, "Niedzwiedz" <n...@g...pl> wrote:
    > no wiem wiem jestem monotematyczny ;)

    ...za to temat pokazany inaczej. Bardzo cieple zdjacia. Wzruszylem
    sie.
    StaM