  • 21. Data: 2010-10-17 17:12:43
    Temat: Re: oleum - teraz czy wiosną ?
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-17 19:08, Kuczu pisze:

    > Zuzytego nie chce. Chce taki wlany przed zimowaniem moto i zlany przed
    > pierwszym wiosennym odpaleniem :)

    Rozumiem. W takim razie mój się nie nada bo raczej nie będę klasycznie
    zimował motoru a olej już pracuje :)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 22. Data: 2010-10-17 17:41:25
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Zuzytego nie chce. Chce taki wlany przed zimowaniem moto i zlany przed
    > pierwszym wiosennym odpaleniem :)

    Dowiem sie od kumpla co leje i Ci dam znac - na 100% on na tym zimowym oleju
    maszyny nie odpali.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 23. Data: 2010-10-17 17:58:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-17 19:41, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    >
    > Dowiem sie od kumpla co leje i Ci dam znac - na 100% on na tym zimowym
    > oleju maszyny nie odpali.

    Musi bic 20W50 i markowy. Innego nie leje bo silnik nie lubi.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 24. Data: 2010-10-17 18:05:13
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup
    > Musi bic 20W50 i markowy. Innego nie leje bo silnik nie lubi.

    Lotos to tez marka? ;)

    Zdaje sie, ze tam masz osobno skrzynie biegow, wiec moze byc samochodowy?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 25. Data: 2010-10-17 19:56:24
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu":
    > Kaloryfer latwo pomalowac (...)

    Od strony sciany?

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 26. Data: 2010-10-17 20:08:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-17 21:56, magnes pisze:
    > Użytkownik "Kuczu":
    >
    > Od strony sciany?

    Podziwiam Cie za wzrok ktory ogarnia kaloryfer od strony sciany. Plecy
    wiszacych na scianie obrazow tez ogarniasz ? :)

  • 27. Data: 2010-10-17 20:51:18
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    >rozne zwiazki chemiczne zawierajace min. siarke (np. dwusiarczek molibdenu).
    >Pod wplywem wilgoci czesc z tych zwiazkow ulega rozpadowi i/lub wiaze sie z
    >woda. Skutek tego jest taki, ze z oleju moze sie wytracac kwas siarkowy.

    Jakis wzor reakcji?;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 28. Data: 2010-10-17 22:35:32
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu":
    > Podziwiam Cie za wzrok ktory ogarnia kaloryfer od strony sciany. Plecy
    > wiszacych na scianie obrazow tez ogarniasz ? :)

    Nie mam obrazow, mam kaloryfery.

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 29. Data: 2010-10-18 18:48:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-10-18 00:35, magnes pisze:
    > Użytkownik "Kuczu":
    >
    > Nie mam obrazow, mam kaloryfery.

    Ale ogladanie ich od strony sciany to hobby czy natrectwo ?

  • 30. Data: 2010-10-19 15:47:11
    Temat: Re: oleum - teraz czy wiosna ?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...
    > Jakis wzor reakcji?;)

    Serio? Nie chce mi sie szukac, ale jesli chcesz podwazac ta teorie - smialo,
    chetnie pogadam.

    --
    pzdr:
    Ivam