  • 1. Data: 2010-10-15 14:43:12
    Temat: Problem z sikaczem... robimy cos?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    W kilku watkach juz sie temat pojawial, ale trzebaby to troszeczke ruszyc.

    Odpowiadajac na posta Arniego z innego watku:
    moim zdaniem trzeba ustalic tresc "petycji", po czym kazdy indywidualnie ta
    tresc wysyla mailowo do adresata wskazanego przez Arniego.

    Tylko najpierw - zeby miec pewnosc, ze mamy jakies szanse proponuje podsunac
    jakies inne rozwiazania, moze ktos ma lepszy pomysl na odciecie sikacza od
    precla.

    Zatem miasta co sa za niech sie wpisuja z propozycjami;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-10-15 14:54:33
    Temat: Re: Problem z sikaczem... robimy cos?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-15 16:43, Ivam pisze:

    > Zatem miasta co sa za niech sie wpisuja z propozycjami;)

    zróbcie se jaki filtr.

    Kurde, przeciez to co przychodzi ze scigacza nie jest az takie straszne
    i nie ma tego az tak duzo.

    Ja bym se dal siana i pamietal ze jak wielu z nas scigacza tak samo na
    innych forach za chlopca do bicia robia precle :-)

    KJ

  • 3. Data: 2010-10-15 15:05:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

> [...]
    > sikacza od precla.
    >
    > Zatem miasta co sa za niech sie wpisuja z propozycjami;)

    killim go? :-D

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 4. Data: 2010-10-15 16:54:23
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > zróbcie se jaki filtr.

    A mi sie nie chce zmieniac programu na taki co ma filtr ;)

    > Kurde, przeciez to co przychodzi ze scigacza nie jest az takie straszne i
    > nie ma tego az tak duzo.

    Mowisz, ze lubisz szukac cylindra po powiatach?

    > Ja bym se dal siana i pamietal ze jak wielu z nas scigacza tak samo na
    > innych forach za chlopca do bicia robia precle :-)

    Nie kumam - ze jak my zaczniemy traktowac dobrze sikacza i mowic o nich z
    szacunkiem, to na innych forach precle beda uchodzic za wzor cnot?

    Mi sie tam podobalo, kiedy Arni cos zadzialal i przez jakis czas nie
    dostawalismy smieci z sikacza i chcialbym do tego stanu powrocic - stad ta
    propozycja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-10-15 18:25:34
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-15 16:43, Ivam pisze:
    > Zatem miasta co sa za niech sie wpisuja z propozycjami;)

    Utworzyć pl.rec.motocykle.elita.moderowana.

  • 6. Data: 2010-10-15 20:40:59
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-15 20:25, woohoo pisze:

    > Utworzyć pl.rec.motocykle.elita.moderowana.

    Widze, ze niedoinformowany jestes - takich grup juz kilka jest ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 7. Data: 2010-10-15 20:44:10
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-15 16:54, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    >
    > Ja bym se dal siana i pamietal ze jak wielu z nas scigacza tak samo na
    > innych forach za chlopca do bicia robia precle :-)

    Pawel... o co chodzi, ze ostatnio gadasz moim glosem? ;D

    W koncu, jak kto nie chce, to istnieje cos takiego, jak KF, a "sila"
    precla jest wlasnie to, ze jest otwarty. Jedni docieraja tu przez
    googla, inni przez ridersa, a jeszcze inni ze scigacza.
    Pewnie teraz na palcach mozna policzyc tych, co sie po nntp lacza ;)

  • 8. Data: 2010-10-15 20:48:32
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-15 22:40, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Widze, ze niedoinformowany jestes - takich grup juz kilka jest ;)

    Ja widzę tylko pl.soc.seks.moderowana.
    Czyżby przejęli ją wzajemnie brandzlujący się motonici? ;>

    --
    wO.ôhoo!

  • 9. Data: 2010-10-15 20:57:41
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 288 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > Pewnie teraz na palcach mozna policzyc tych, co sie po nntp lacza ;)

    KtO uRZywa wPiSujCiE NaZwY MiaStOOF!

    1.WaRsiAFka

    :-D

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 10. Data: 2010-10-15 21:52:22
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-15 22:57, PawelK vel Pablo pisze:

    hehe... a nie pisalem, ze dasz rade??

    Taki, co mowi wchodzac "dzien dobry" zwykle nie ma problemu z innymi,
    prostszymi, zagadnieniami ;D