  • 1. Data: 2010-10-15 23:12:34
    Temat: kultowy sprzet ;)
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-kom
    plet-dokumentow-i1262311411.html

  • 2. Data: 2010-10-16 06:47:13
    Temat: Re: kultowy sprzet ;)
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Paź, 01:12, "zinek" <u...@o...pl> wrote:
    > http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-kom
    plet-dokumentow-i...

    ...poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!

    ;D

    --
    amos

  • 3. Data: 2010-10-16 08:34:38
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 288 roku bieżącego, amos zeznał(a) jak następuje:

    > ...poplakalem sie, ojciec mi kiedys obiecal i nidgy nie kupil!

    Kupił ale nie zasłużyłeś i trzymał w piwnicy. Teraz sprzedaje jako
    nówkę.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2010-10-16 09:22:39
    Od: amos <g...@g...com>

    On 16 Paź, 10:34, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Kupił ale nie zasłużyłeś i trzymał w piwnicy. Teraz sprzedaje jako
    > nówkę.

    Musiales to powiedziec na glos?!

    --
    amos

  • 5. Data: 2010-10-16 14:07:24
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-16 01:12, zinek pisze:
    > http://allegro.pl/fabrycznie-nowa-motorynka-1984-kom
    plet-dokumentow-i1262311411.html

    widzieliscie cene i to wylicytowana, chyba, ze ktos mu specjalnie
    pdbija, nie wierze

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 6. Data: 2010-10-16 15:31:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > widzieliscie cene i to wylicytowana, chyba, ze ktos mu specjalnie pdbija,
    > nie wierze

    gdybym miał syna zapłaciłbym tyle, miałem 2 takie, dzieki temu wiem jak
    działa większość silników, wiem co to śrubokręt itd itd, patrząc na te
    zdjęcia poczułem się młodszy

  • 7. Data: 2010-10-16 15:41:22
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-16 17:31, maverik pisze:

    > gdybym miał syna zapłaciłbym tyle, miałem 2 takie, dzieki temu wiem jak
    > działa większość silników, wiem co to śrubokręt itd itd, patrząc na te
    > zdjęcia poczułem się młodszy

    To prawda, mam podobne wspomnienia, to byly czasy...

  • 8. Data: 2010-10-16 17:48:49
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To prawda, mam podobne wspomnienia, to byly czasy...

    Fajne czasy? Czasy złodziei, esbecji, skurwysynów, milicji, partyjniaków,
    kartek na wszystko, czasy wpiedolu pałą za chęć do życia, czasy upodlenia,
    inwigilacji, chujostwa, kurestwa i czego tam jeszcze... Rzeczywiście łezka
    się kręci...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-10-16 18:16:59
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Grzybol napisał(a):

> [...]
    > inwigilacji, chujostwa, kurestwa i czego tam jeszcze... Rzeczywiście łezka

    Masz rację.
    Tylko, że teraz zrobiły się czasy pieniędzy, braku pieniędzy, nadmiaru
    pieniędzy, zarabiania pieniędzy, wydawania pieniędzy, szukania pieniędzy...
    Skurwysyny, partyjniaki, chujowstwo, kurestwo pozostało.

    Więc cóż się dziwić, że ktoś pisze, że się łezka kręci.

    --
    M.

  • 10. Data: 2010-10-16 19:30:38
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > gdybym miał syna zapłaciłbym tyle, miałem 2 takie, dzieki temu wiem jak
    > działa większość silników, wiem co to śrubokręt itd itd, patrząc na te
    > zdjęcia poczułem się młodszy

    W kultowej motorynce którą miałem szczęście lub nieszczęście posiadać były
    dwa biegi w lewej manetce, jedynka do góry a w dół zero i bardziej w dół
    dwójka.... a toto to jakaś popierdółka 3 biegowa z biegami w kulosie :)