  • 1. Data: 2010-10-14 16:35:40
    Temat: Sposób na kupno Harleya
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Nie wszyscy lubią te motocykle, ale mają również dużą grupę
    zdeklarowanych miłośników.
    Jeden ze sposobów na kupno opisuje harleyowiec z Lublina.
    Zachęcam do lektury:

    http://www.warszawa.pl/Moto/800,6305,0,1,0,0-Kilka_z
    ajawek_o_moim_Harrym.html

    BTW.
    Sam lubię ciężkie motocykle.
    Była okazja w młodości okazyjnego nabycia Urala z koszem,
    ale Rodzicielka zgłosiła taki sprzeciw, że nikt w Rodzinie
    nie miał siły dać odporu :))
    I nie ukrywam, że HD i jego fani wzbudzają mój, w pewnym
    sensie, podziw.
    Szczególnie Ci, którzy te motocykle sami składali ze
    zdobywanych na różne sposoby części.
    Dziś jak widać w opowiadaniu Ozzy'ego, wystarczy mieć mamonę
    (lub dobry dług w banku). :)

    Z najlepszymi życzeniami dla wszystkich motocyklistów,

    Szuwaks

  • 2. Data: 2010-10-15 07:53:22
    Temat: Re: Sposób na kupno Harleya
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Od momentu kupna - styczeń 2008 - dokręciłem do licznika ponad 9 000 mil
    czyli ponad 14 000 km (trzy sezony).

    Lata sie troszeczke :)

    Tytus z fabryki

  • 3. Data: 2010-10-15 08:30:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 15 Paź, 09:53, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***Od momentu kupna - styczeń 2008 - dokręciłem do licznika ponad 9 000 mil
    > czyli ponad 14 000 km (trzy sezony).
    >
    > Lata sie troszeczke :)

    Ano, tyle to ja kręcę od marca do maja ;-)

    Czytaj dalej:

    "Opinie o niedomagających, przeciekających i rozpadających się
    Harleyach pochodzą od użytkowników -"byleczegozjadów", którzy lali
    polskie oleje, stosowali podróbki zamiast oryginalnych części
    zamiennych i uszczelek rodzimej i chałupniczej produkcji!
    I tak jest do dnia dzisiejszego - dupy szkłem nie wytrzesz!
    A chciałbym zobaczyć jakąkolwiek "Japonię" po 70 latach!?! O ile
    cokolwiek by z tych lipnych plastików pozostało! Miałem kilka
    japońskich "wynalazków" gdzie, a to łańcuszki rozrządu padały, a to
    łożysko odśrodkowe sprzęgła. 1380 zl!!!! Za oryginalne łożysko!!! "

    Widac, ze chlop mocno zafascynowany.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-10-15 08:55:49
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > ***Od momentu kupna - styczeń 2008 - dokręciłem do licznika ponad 9 000
    > mil czyli ponad 14 000 km (trzy sezony).
    >
    > Lata sie troszeczke :)

    Nooo!!! turysta dlugodystansowy :)

    >Motocykl, w bogatej w zegary (6 szt.) desce rozdzielczej, posiada tez
    >obrotomierz dzięki któremu zauważyłem, że Harry nie >lubi obrotów poniżej
    >2000/min. Czyli aby oszczędzić silnik trzeba tak manipulować biegami, aby
    >powyższego warunku dotrzymywać. Żeby wrzucić >najbardziej ekonomiczny 5
    >bieg muszę jechać przynajmniej te 65 mil/h czyli ok. 105 km/h.

    Pieknie - nawet obrotomierz jest - rarytas!

    >Jestem chorobliwie dumny z posiadania Elektry, z jej osiągów,
    >niepowtarzalnego gangu silnika, komfortu jazdy, a co >najważniejsze -
    >imponującego wyglądu!

    Duma dobra rzecz, ale z osiagow?

    --

    kucik

  • 5. Data: 2010-10-15 09:00:59
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-10-15 09:53, Tytus z fabryki pisze:

    > Lata sie troszeczke :)

    A ile z tego offroadem ?

    A, bierzesz Pan tego mebla lazienkowego ?

    Bo wyglada na to ze sie nadaje.

    KJ

  • 6. Data: 2010-10-15 11:28:07
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    * pojemność baku (benzyna 96) = 18,9 l.

    a 95, czy 98 to ile wejdzie?

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 7. Data: 2010-10-15 17:35:12
    Od: "huck" <k...@o...pl>

> [...]
    >
    > ***Od momentu kupna - styczeń 2008 - dokręciłem do licznika ponad 9 000
    > mil czyli ponad 14 000 km (trzy sezony).

    hehe...
    to jest chyba jakas prawidłowosc im wiekszapojemnosc+ wiekszy ciezar tym
    mniejszy przebieg ?
    szterystapinc kilo mastodont panie mastodont
    normalnie jakby mnie przygniotł to mokra plama panie
    huck