  • 1. Data: 2012-06-19 15:00:54
    Temat: olej motocyklowy czy samochodowy
    Od: mina72 <mina72@_NOSPAM_gazeta.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem nowy. Mam pytanie. Szukałem na google i nie znalazłem odpowiedzi.
    Podobno temat już był na forum.

    Czym różni się olej motocyklowy od samochodowego?

    Chciałem wyszukac temat ale na forum dyskusyjnym nie znalazłem
    wyszukiwarki.

    Przeczytałem to co jest i moja konkluzja jest następująca.

    Wszyscy mówią o motocyklach i samochodach. O waunkach w których pracują
    oleje i że są inne. To wszystko wiem. Smarowanie sprzęgła, obroty,
    temperatury, chłodzenie silnika i inne bzdety.

    A pytanie jest zupełnie inne.

    Pytanie dotyczy oleju.

    Czy ktoś wie czym konketnie różni się olej 10W40 motocyklowy od 10W40
    samochodowego.

    Jakim składnikiem.

    Nie czym różnią się warunki pracy tych olejów (bo to wiem), ale czym
    różnią się OLEJE.

    Bo może niczym się nie różnią, tak jak piwo Specjal nie różni się od piwa
    Warka bo oba są nalewane do butelek z tego samego kranu (to akurat wiem).

    Czy ktoś wie?

  • 2. Data: 2012-06-19 15:04:59
    Temat: Re: olej motocyklowy czy samochodowy
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-19 15:00, mina72 pisze:
    > Witam wszystkich.

    > Chciałem wyszukac temat ale na forum dyskusyjnym nie znalazłem
    > wyszukiwarki.

    Nie uzywaj scigacza i zycie stanie sie prostsze :)
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/top
    ics?lnk=srg

    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/sea
    rch?group=pl.rec.motocykle&q=olej+samochodowy&qt_g=P
    rzeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 3. Data: 2012-06-19 15:07:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Jun 2012 13:00:54 +0000 osobnik zwany mina72
    wystukał:

    > Czy ktoś wie?

    tak

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2012-06-19 15:32:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 15:00, mina72 pisze:

    > Bo może niczym się nie różnią, tak jak piwo Specjal nie różni się od
    > piwa Warka bo oba są nalewane do butelek z tego samego kranu (to akurat
    > wiem).

    Je...ac oleje. O tym piwie rozwin. Akurat lubie czasami chlapnac
    Specjala a Warke nieszczegolnie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-06-19 15:39:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 03:32 PM, Kuczu wrote:

    > Je...ac oleje. O tym piwie rozwin. Akurat lubie czasami chlapnac
    > Specjala a Warke nieszczegolnie.

    Ale chyba po piwie nie jeździsz, nie??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2012-06-19 15:42:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-19 15:32, Kuczu pisze:

    > Je...ac oleje. O tym piwie rozwin. Akurat lubie czasami chlapnac
    > Specjala a Warke nieszczegolnie.

    Robiłeś ślepe testy?

  • 7. Data: 2012-06-19 16:02:46
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 19.06.2012 15:42, Marcin N wrote:
    > Robiłeś ślepe testy?

    Zapewne tylko wtedy kiedy ktoś z naprzeciwka świeci długimi ... ;-p

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 8. Data: 2012-06-19 16:24:50
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "mina72" <mina72@_NOSPAM_gazeta.pl> napisał

    > Czy ktoś wie?

    Na forum najmądrzejszy jest użytkiwnik Lovetza.
    Chętnie Ci pomoże - napisz grzecznie na priva do niego.

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2012-06-19 16:42:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 15:39, AZ pisze:

    > Ale chyba po piwie nie jeździsz, nie??

    A to zalezy co pokaze alkomat. Ale nie ten milicyjny ;)

  • 10. Data: 2012-06-19 16:44:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 15:42, Marcin N pisze:

    > Robiłeś ślepe testy?

    Ciebie juz calkiem... Wyjmij sobie ten kij od szczotki.