    From: mina72 <mina72@_NOSPAM_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: olej motocyklowy czy samochodowy
    Date: Tue, 19 Jun 2012 13:00:54 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich.

    Jestem nowy. Mam pytanie. Szukałem na google i nie znalazłem odpowiedzi.
    Podobno temat już był na forum.

    Czym różni się olej motocyklowy od samochodowego?

    Chciałem wyszukac temat ale na forum dyskusyjnym nie znalazłem
    wyszukiwarki.

    Przeczytałem to co jest i moja konkluzja jest następująca.

    Wszyscy mówią o motocyklach i samochodach. O waunkach w których pracują
    oleje i że są inne. To wszystko wiem. Smarowanie sprzęgła, obroty,
    temperatury, chłodzenie silnika i inne bzdety.

    A pytanie jest zupełnie inne.

    Pytanie dotyczy oleju.

    Czy ktoś wie czym konketnie różni się olej 10W40 motocyklowy od 10W40
    samochodowego.

    Jakim składnikiem.

    Nie czym różnią się warunki pracy tych olejów (bo to wiem), ale czym
    różnią się OLEJE.

    Bo może niczym się nie różnią, tak jak piwo Specjal nie różni się od piwa
    Warka bo oba są nalewane do butelek z tego samego kranu (to akurat wiem).

    Czy ktoś wie?