  • 1. Data: 2012-06-19 17:47:25
    Temat: Gdzie w Warszawie wyprostować felgę do F4
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dobrze, szybko, tanio ;) przednią.

    Dla ciekawskich, tak jestem ślepy. W końcu jak wkoło same nowe
    wyremontowane drogi, to trzeba na coraz to nowsze dziury i inne
    rzeźby z asfaltu uważać. Jebło tylko trochę bardziej niż zwykle.
    Nie telepie, powietrze nie ucieka, opona cała, tylko coś mnie
    naszło żeby na parkingu pooglądać i niestety widać.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-06-19 17:56:08
    Temat: Re: Gdzie w Warszawie wyprostować felgę do F4
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 05:47 PM, kakmar wrote:
> [...]
    > Nie telepie, powietrze nie ucieka, opona cała, tylko coś mnie
    > naszło żeby na parkingu pooglądać i niestety widać.

    Na początek proponuję udać się na miejsce zdarzenia (ale w jakichś
    luźnych porach żeby długo nie czekać), zadzwonić po Policję, przyjadą
    spiszą protokół, później do zarządcy drogi, po numer polisy i do
    ubezpieczyciela.

    Mnie się nie udało bo Gdaka odsyłała mnie do ZDM a ZDM do nich, po 3
    próbach już było mało czasu bo szykował się wyjazd więc poprostowałem.
    Ale może i warto.

    Kiedyś fajnie prostowali w Tomi ale ich już nie ma, przedzwoń do goscią
    z www.dpu-opony.pl, ponoć dobrze robią.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-19 18:26:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 06:27 PM, Arbiter wrote:

    > a co się stało z Tomi?

    Zwinęli się.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-06-19 18:27:05
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

  • 5. Data: 2012-06-19 18:37:15
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2012-06-19 17:56, AZ pisze:

    > Kiedyś fajnie prostowali w Tomi ale ich już nie ma, przedzwoń do goscią
    > z www.dpu-opony.pl, ponoć dobrze robią.

    Potwierdzam :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 6. Data: 2012-06-19 22:02:24
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    > Zwinęli się.

    A nie przenieśli gdzieś obok??

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 7. Data: 2012-06-20 00:09:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/19/2012 10:02 PM, marcinu wrote:

    > A nie przenieśli gdzieś obok??

    Nie, to informacja ze światka gumiarzy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-20 14:16:29
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.06.2012 AZ <a...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > luźnych porach żeby długo nie czekać), zadzwonić po Policję, przyjadą
    > spiszą protokół, później do zarządcy drogi, po numer polisy i do

    Znam tę teoretyczną możliwość, ale że dziura mnie nie zatrzymała,
    a ślad został niewielki, to mi się nie chce użerać z biurokracją.

    > Mnie się nie udało bo Gdaka odsyłała mnie do ZDM a ZDM do nich, po 3
    > próbach już było mało czasu bo szykował się wyjazd więc poprostowałem.
    > Ale może i warto.

    No jak ktoś ma czas, albo czas i zacięcie, to na pewno warto.

    > Kiedyś fajnie prostowali w Tomi ale ich już nie ma, przedzwoń do goscią
    > z www.dpu-opony.pl, ponoć dobrze robią.

    A dziękuję bardzo.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2012-06-20 15:02:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-19 22:02:24 +0200, "marcinu" <z...@o...pl> said:

    > A nie przenieśli gdzieś obok??

    Mieli się przenieść gdzieś na Powstańców Śląskich w okolice Carrfoura
    (zeszłym latem to było "już za miesiąc"), obok w Waryńskim niby tylko
    tymczasowo sobie najeli magazyn, ale potem zapadła cisza.

    de Fresz

  • 10. Data: 2012-06-22 11:47:03
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Kiedyś fajnie prostowali w Tomi ale ich już nie ma, przedzwoń do goscią
    > z www.dpu-opony.pl, ponoć dobrze robią.

    Tomi się zwinęło? Jakiś czas temu przenieśli się ze Studziennej na Jana
    Kazimierza - zwinęli się też stamtąd?

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++