  • 1. Data: 2012-06-18 10:30:43
    Temat: Mechanik w okolicach malborka
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witam,

    Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade ogladac
    moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-06-18 10:38:05
    Temat: Re: Mechanik w okolicach malborka
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-06-18 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:
    > Witam,
    >
    > Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade
    > ogladac moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

    Na oględziny czego jedziesz? ;)

    Polski język trudny jest ;)

  • 3. Data: 2012-06-18 11:00:29
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "ursynek" <u...@n...tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomości

    > Na oględziny czego jedziesz? ;)
    >
    > Polski język trudny jest ;)

    to nie jezyk, tylko ty jestes trudny.

    Eryk

  • 4. Data: 2012-06-18 11:02:26
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-06-18 11:00, erg pisze:
    > Użytkownik "ursynek"<u...@n...tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomości

    > to nie jezyk, tylko ty jestes trudny.
    >
    > Eryk

    jak ci nie pasuje, to nie czytaj

  • 5. Data: 2012-06-18 11:11:32
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Wprawdzie nie przebywam na tej grupie zbyt dlugo, ale wydawalo mi sie,
    ze wiekszosc osob tutaj jest inteligetnych - skoro to grupa o
    motocyklach, a ja pisze o moto to raczej nie chodzi mi o silnik do
    kosiarki - nie sadzisz?

    Dla niektorych zapewne tak

    > to nie jezyk, tylko ty jestes trudny.

    No coz, byc moze - przeciez nikt nie kaze Ci odpowiadac?

    Poza tym, zauwazylem tez, ze na wielu grupach jest kilka takich
    osobnikow, ktore to wyzej sraja niz dupe maja i kiedy pada pytanie
    niezgodne z ich widzimisie wymadrzaja sie na lewo i prawo.

    A tak pees.
    Tnij posty, uzywaj netykiety moj drogi ;)

  • 6. Data: 2012-06-18 11:15:51
    Temat: [SPAM]Re: Mechanik w okolicach malborka
    Od: ursynek <u...@n...tam.nie.tu.pl>

    W dniu 2012-06-18 11:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    > mi sie, ze wiekszosc osob tutaj jest inteligetnych - skoro to
    > grupa o motocyklach, a ja pisze o moto to raczej nie chodzi mi o

    To że jedziesz na oględziny moto to wyczytałem z wiadomosci
    > Jade ogladac moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....
    ciekawiło mnie po prostu na oględziny czego chciałbyś pojechać...

    Nvm, idę oglądać newsy i chciałbym iść oglądać...

    Pozdrawiam
    ursyn.

  • 7. Data: 2012-06-18 11:17:09
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    > jak ci nie pasuje, to nie czytaj

    mi pasuje wiec czytam.
    wyglada za to ze tobie nie pasuje - zapisz sie na grupe poprawnej
    polszczyzny.

    Eryk

  • 8. Data: 2012-06-18 11:20:26
    Od: ditron <t...@g...com>

    On 18 Cze, 10:30, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade ogladac
    > moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

    Dla mnie wszystko jasne...
    Czyli, że są dwa motocykle - jeden jedziesz oglądać a drugi
    chciałbyś... :)
    Mechanika nie znam ale mogę podpowiedzieć, że na trasie Malbork-
    Swarożyn jest jakiś salon mootocykli zdaje się że używanych...
    Oprócz tego w Malborku ktoś prowadzi sklep motoryzacyjny...
    Jak chcesz to postaram się o jakieś namiary..?

  • 9. Data: 2012-06-18 12:00:48
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 11:20, ditron pisze:

> [...]
    > Oprócz tego w Malborku ktoś prowadzi sklep motoryzacyjny...
    > Jak chcesz to postaram się o jakieś namiary..?

    Jade albo fura albo stopem/pksem/pkp - jeszcze nie wiem.
    Z jednej strony fajnie byloby go sprawdzic na trasie, ale z 2 troche sie
    boje ryzykowac i wole wpakowac na przyczepe.

    Jezeli mozesz sprawdz prosze.

  • 10. Data: 2012-06-18 12:02:07
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 11:17, erg pisze:

    > mi pasuje wiec czytam.
    > wyglada za to ze tobie nie pasuje - zapisz sie na grupe poprawnej
    > polszczyzny.

    Zanim zaczniesz mnie pouczac odnosnie prawidel polszyzny, zacznij od
    stosowania:
    - duzych i malych liter,
    - interpunkcji,
    - odpowiedniej pisowni zaimkow zwrotnych.

    Jak odrobisz lekcje to wroc - porozmawiamy wtedy o poprawnej polszczyznie.