    From: "TheGuru" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: odmow dostępu....
    Date: Sun, 26 Feb 2012 18:46:17 +0100

    Dzisiaj rano przy próbie włączenia kompa Windows7 64 odmówił wykonywania
    swoich obowiązków.
    Zrobił to tak wrednie, że nie pozwolił wrócić do wcześniejszych działających
    punktów ani nawet uruchomić się w trybie awaryjnym.
    Wg niego nic się nie stało przecież wszystkie dokumenty i zdjęcia są na
    dysku E: .
    Zrobiłem mu format C: nowy instal i wszystko było ok do momentu jak chciałem
    przejrzeć dokumenty i zdjęcia.
    Katalogi były udostępnione w grupie domowej i teraz pojawiły się kłopoty z
    dostępem.
    Po wielogodzinnej walce udało mi się tylko udostępnić katalogi. mogę
    przeglądać zawartość ale dokumenty i zdjęcia się nie otwierają pojawia się
    okienko z odmową dostępu.
    próbowałem udostępnić po kolei pliki ale pojawia się błąd "nie można
    udostępnić pliku". założyłem konto administratora ale na nim pojawiają się
    te same kłopoty.

    Wiem, że trochę NTG ale zaglądają tutaj wyskokiej klasy specjaliści no i w
    katalogach mam zdjęcia ;-)

    Licząc na Waszą pomoc pozdrawiam.

    Podziękuję aktualnym żartem z Rosji.

    Po zakończonych wyborach przychodzi do Putina przewodniczący komisji
    wyborczej i mówi.
    - Władymirze Władymirowiczu mam dwie wiadomości dobrą i złą od której
    zacząć?
    - dawaj dobrą.
    - Został Pan Prezydentem Federacji Rosyjskiej.
    - wspaniale. a ta zła wiadomość?
    - nikt na Pana nie zagłosował...