  • Data: 2012-02-26 19:24:29
    Temat: Re: odmow dostępu....
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    /*
    > Licząc na Waszą pomoc pozdrawiam.

    Miałem podobną sytuację. Rozwiązałem to w ten sposób, że najpierw jako
    administrator ustawiłem siebie jako właściciela całego katalogu wraz z
    podkatalogami i plikami, a potem (nadal jako administrator) zmieniając
    właściciela na docelowego. Ważne jest, żeby konto tego docelowego
    właściciela było już w systemie.
    Próba zmiany od razu na docelowego właściciela (z pominięciem
    administratora) nie powiodła się. Więc najpierw administrator, a dopiero
    potem ostateczny właściciel.
    */

    no właśnie jako administrator nie mogę zmienić TYLKO tego katalogu. robię
    udostępnij wszystkim ale nie zmienia sią z opcji "udostępnij nikomu".