  • 1. Data: 2010-04-06 17:06:46
    Temat: objętość biblioteki LR
    Od: "nos" <w...@t...pl>

    Witam!
    Przy tworzeniu nowej biblioteki w Lightroomie, program sam zakłada folder o
    nazwie tej biblioteki. Po zaeksportowaniu około 2000 zdjęć, folder ten u
    mnie waży około 450MB. Ciekawy jestem jak jest u Was i co wpływa na jego
    objetość, czy tylko ilość zdjęc?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-07 05:55:03
    Temat: Re: objętość biblioteki LR
    Od: M <m...@i...pl>

    On Apr 7, 3:06 am, "nos" <w...@t...pl> wrote:
> [...]
    > nazwie tej biblioteki. Po zaeksportowaniu około 2000 zdjęć, folder ten u
    > mnie waży około 450MB. Ciekawy jestem jak jest u Was i co wpływa na jego

    Mi sie wydaje ze na rozmiar wplywa glownie wielkosc i ilosc
    wygenerowanych "previews", a nie ilosc zdjec.
    Oba parametry da sie ustawic (rozmiar - przy imporcie, ilosc .... nie
    pamietam, ale tez chyba gdzies byl)

    http://kangury.net