  • Data: 2014-06-16 09:58:13
    Temat: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    osttnio przyszly mi do glowy dwie uwagi
    teoretyczne 1) jest chyba wiele jakichs tam
    wytycznych programistycznych, chyba jednak
    najwazniejszą jaka mi przychodzi do glowy
    jest zasada dzielenia (kod nalezy dzielić i to
    predzej drobno niz grubo i pewnie predzej prosto niz zawikłano ,
    jesli cos jest skomplikowane to nalezy to
    dzilić (ta zasade mozna rozwinac o szczegolowe
    uwagi np na temat kodow ktore sa zle podzielone lub niepodzielone itp)
    2) czesc problemow programistycznych to problemy
    nazw to 'odziewania' tymczasowo z barku lepszego
    slowa, tj wyrazania (w sensie wlasnie odziewania) surowych koncepcji w jezyk - sa to
    problemy ktore wlasciwie nie powinny wystepowac (a fatalny bug w składni obecnego c
    przysparza sporo problemow w tym temacie)