  • Data: 2014-06-26 12:00:03
    Temat: Re: o zasadzie dzielenia i problemach odziewania
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    obok tej zasady dzielenia (ktora mowi by kod dzielic jak na najmniejsze uzytecznie
    kawalki i jest mz badzo wazna) druga zasada jaka mi przychodzi do glowy jest zasada
    lokalnosci (ktora mowi ze dzialania kodu nie
    powinny byc rozproszone, (przeciwko niej troche wystepuje styl programowania z
    eventami jako ze
    do eventow trzeba sie globalnie podpinac ) - doklanie nie che mi sie tlumaczyc ale te
    dwi zasady sa mz bardzo wazne