  • 41. Data: 2009-09-28 13:27:46
    Temat: Re: o mały włos...
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    news:h9qbis$2sh$1@mx1.internetia.pl...

    > Piszesz tylko dla tego zeby pisac, prawda?
    Dla czego?
    Pytamboniewiem.

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 42. Data: 2009-09-28 13:39:21
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    metalbeast pisze:

    > :) ta. Raz napisałem że jest dla mnie ok i już tak zostało?? no to niech
    > tak będzie...

    > Jak tylko sytuacja pozwoli to kupie. Póki co mam GSa. Wszegdzie gdzie
    > czytam, widze że ludzie piszą o świetnych hamulcach w GS500 ;) nie
    > powiem, płyn mam świezy, klocki dobre, układ odpowietrzony.
    > nie wiem na ile mocniejsze hamulce by pomogły, bo czułem że mocniej się
    > już hamować nie da ze względu na przyczepność..
    > ale może na lepszym sprzęcie (z lepszymi amorami, hamulcami itd)
    > zatrzymałbym się szybciej. Nie bedę sprawdzał :)

    Testowałem GS-kę niemal na bagażniku kretyna taksówkarza, wynik
    pozytywny, nawet bardzo. Nie było to "czysta na kole", jakieś miejskie
    +/- 70. Może mieć znaczenie ze jednak sie trochę rozjeżdżam i wprawy
    więcej, może zrobione w pół sezonu lagi, to jest to co Zuzi z zakresie
    przednim trzeba było. Na pewno na starych lagach było by dużo gorzej.

    Jestem z tych 'nowych', co tu już konsekwentnie uczeni na przód hamować
    (z wyjątkiem błota i piasku, testowałem własnym gmolem)

  • 43. Data: 2009-09-28 13:41:28
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-09-28 13:35, Użytkownik metalbeast napisał:

    > no ale czoper hamował dużo wcześniej, bo on na tyłku auta siedział, ja
    > miałem dużą odległość i zobaczyłem sytuacje dopiero za zakrętem plus
    > słonce które opóźniło moją reakcje.

    Ten na czoperze miał jakiś radar i wiedział co spotka go
    za zakrętem ?
    Jadąc na drodze w miejscu o ograniczonej widoczności (jak ten
    zakręt) i widząc że poprzedzający pojazd hamuje ja też zwalniam,
    ty tego nie zrobiłeś.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2009-09-28 14:29:11
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    przewidzisz trafienie
    > golebiem prosto w wizjer? I jaka jest wtedy bezpieczna predkosc?

    No wlasnie jak to jest z tymi ptakami ?!! Wczoraj jechalem busem na liczniku
    mialem 80 km/h na godzine ,
    zaliczylem golebia , a pierdykniecie bylo takie , jakbym przywali w plyte
    chodnikowa ... . Zaraz sobie pomyslalem co by bylo gdybym tak lecial
    motorkiem np ze 150 km/h z podniesiona szybka ? Masakra ... Normalnie az sie
    boje pomyslec ....

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 45. Data: 2009-09-28 14:30:29
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> wrote in message

    > przewidzisz trafienie
    >
    > No wlasnie jak to jest z tymi ptakami ?!!

    Nie wiem czy chlopaki Ci odpowiedza, to moze byc zbyt osobiste pytanie.

> [...]
    > chodnikowa ... . Zaraz sobie pomyslalem co by bylo gdybym tak lecial
    > motorkiem np ze 150 km/h z podniesiona szybka ? Masakra ... Normalnie az

    Zostan szarym obywatelem czyli przedaj motur i przestan myslec. To moze byc
    niebezpieczne.

    weFAQ&v=qvj

  • 46. Data: 2009-09-28 15:26:38
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    > Zostan szarym obywatelem czyli przedaj motur i przestan myslec. To moze
    > byc niebezpieczne.

    Yyyy myslenie ???!!

    :-)

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UC

    Kobiety, zeby sie nie znudzic mezczyznom, zmieniaja ubrania.
    Mezczyzni, zeby sie nie znudzic kobietom, zmieniaja kobiety.

  • 47. Data: 2009-09-28 15:28:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-28 14:16:48 +0200, n...@s...com said:

    > BTW mialem w wakacje podobna sytuacje, tylko na
    > drodze byly krowy, a droga za waska zeby je objechac. Jechalem tak
    > coby moc sie zatrzymac i sie udalo. Pomimo ze moglem w zgodzie z
    > przepisami leciec ze 40km/h wiecej.

    Detkiem? No nie żartuj... ;-)

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 48. Data: 2009-09-28 17:05:19
    Od: Ditron <t...@g...com>

    On 28 Wrz, 14:16, n...@s...com wrote:

    > mialem w wakacje podobna sytuacje, tylko na
    > drodze byly krowy, a droga za waska zeby je objechac. Jechalem tak
    > coby moc sie zatrzymac i sie udalo.

    ale czy to bylo na takim slepym zakrecie czy na prostce/za zakrętem ?
    Czy w dwóch trzecich ślepego zakrętu - jakby tam wystąpiły krowy to
    też byś wyrobił ?

    > Pomimo ze moglem w zgodzie z przepisami leciec ze 40km/h wiecej.

    tzn. ile jechałeś 50 km/h, 40 ? b. zachowawczo !
    przy tej prędkości spotkanie z krową nie byłoby takie złe...
    hmmm a moze lepiej jakby to byla owca .

  • 49. Data: 2009-09-28 17:09:50
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > MAKARENA UC
    No i co z ta skrzynia??
    Wez sie odezwij.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 50. Data: 2009-09-28 17:11:23
    Od: n...@s...com

    On Mon, 28 Sep 2009 15:26:56 +0200, "BartekZX9R"
    <b...@g...com> wrote:

    >Ze za szybko bylo? Ze przyczyna scisku posladkow byla predkosc czy matol
    >stojacy za zakretem?

    Ale co Ty sie starasz udowodnic ?
    HINYT zasada nieograniczonego braku zaufania obowiazuje.
    stad cale to pierdolenie o slepych zakretach.
    Za zakretem nie moze byc przeszkody tylko na zamknietym torze
    (teoretycznie) bo za slepym zakretem moze byc stado dzikow, dwa tiry
    po czolowce, powalone drzewo albo jak go ladnie okreslasz matol po
    zawale.
    Kumasz juz o co kaman ?

    >Bo rownie dobrze mozna wychodzac z winkla dostac refleksem swietlnym po
    >oczach pojsc w zielone.

    Noo, taki refleks jak czlowieka w oko jebnie to sie wylata jak
    szmaciana lalka.

    >No i czym rozni sie zakret slepy z tego przypadku od zakretu z dobra
    >widocznoscia, na ktorym ktos jadacy z naprzeciwka zaczyna wyprzedzac? I tu i
    >tu konieczne bedzie hamowanie na granicy i szukanie miejsca gdzie uciekac w
    >razie czego.

    Rozwiaz sam ta zagadke :)

    >No ale tacy to sie wykruszaja do czerwca nie?
    >Czy jakos tak.

    aha.

    pozdr
    newrom
    PS. pierdole, nie chce mi sie juz powtarzac. Rzekłem
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!